Biedrības "Latvijas Universitātes Sports" zīmola izveide un attīstīšana integrēto mārketinga komunikāciju kontekstā
Author
Dārznieks, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz zīmola un mārketinga komunikāciju teorijas analīzi, izpētīt biedrības ,,Latvijas Universitātes sports’’ zīmola veiksmīgas izstrādes un pozicionēšanas iespējas integrēto mārketinga komunikāciju kontekstā, nosakot visatbilstošāko zīmola pozicionēšanas stratēģiju, kā arī izstrādāt komunikāciju plānu zīmola attīstīšanai. Rezultātā tiek izanalizētas līdzšinēji realizētās integrētā mārketinga komunikācijas zīmola atpazīstamības veidošanai, kā arī izstrādāts komunikāciju plāns turpmākam zīmola pozicionējumam.
Darba 1.nodaļā ir pētīti zīmola teorētiskie aspekti, 2.nodaļā ir pētīti integrēto mārketinga komunikāciju veidi, 3.nodaļā ir veikts biedrības LUS raksturojums un 4.nodaļā ir veikts pētījums par līdzšinēji realizēto mārketinga komunikāciju efektivitāti zīmola atpazīstamības aspektā.
Pētījuma periods – no 2013. gada septembra līdz 2014. gada aprīlim. Darba apjoms ir 115 lpp., tajā ir 18 attēli, 6 tabulas un 9 pielikumi. Izmantotas literatūras sar The aim of the paper is, based on the brand and marketing communications theory, to analyze the investigate association of ,,University of Latvia Sports'' brand successful development positioning capabilities with integrated marketing communications in the context of determining and appropriate the best brand positioning strategy and develop a communication plan for the brand development. In the result was made the analysis of previously implemented of integrated marketing communications, brand awareness building and developed a communications plan for future brand positioning.
The 1st part explores the theoretical aspects of the brand, the 2nd part explores the theory of integrated marketing communications types, the 3th part is a analyse of the brand aspects of ULS and the 4th part is a study of previously implemented marketing communication effectiveness of brand recognition aspect .
The study period - from September 2013 to April 2014. The paper includes 115 work pages with 18 i