Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorSkudra, Mariannaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:55Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:55Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40884en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23482
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir par veikalu tīklu „Maxima”. Maģistra darba autores mērķis bija izpētīt situāciju ar uzņēmuma zīmola tālāko attīstības tendenci un noskaidrot, kā traģiskais notikums ietekmēja pētāmo uzņēmumu ekonomikas jomā. Pirmajā nodaļā ir apskatīta teorija. Otrajā nodaļā tika pētīti starptautiskie gadījumi un to sekas. Trešā nodaļa ietver pētījumu par iedzīvotāju attieksmi par veikalu tīklu „Maxima” Latvijā un Igaunijā, kā arī noskaidrots Lietuvas iedzīvotāju viedoklis. Maģistra darba noslēgumā tika noskaidrota hipotēzes atbilstība reālai situācijai. Atslēgvārdi: Maxima, mārketings, notikums, veikalu tīkls, eksports, uzņēmējdarbībaen_US
dc.description.abstractThe subject of the Master’s thesis is about retail chain ‘Maxima’. The purpose of the author of the master’s thesis is to examine the further development of the trademark and learn how the tragic event has affected the studied enterprise in the field of economics. The first chapter deals with the theory. The second chapter examines international events and their consequences. The third chapter contains a research of the attitudes of Latvians and Estonians towards retail chain ‘Maxima’, as well as Lithuanians’ opinion has been studied out. The final chapter of the Master’s thesis explores the hipothesis’ compliance with the actual situation. Key words: Maxima, marketing, event, retail chain, export, businessen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleNegatīvo notikumu ietekme uz zīmola tēlu (kā piemērs-"Maxima" veikalu tīkls)en_US
dc.title.alternativeInfluence of the negative incidents on the brand image (example of "Maxima" shops network)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige