Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ingaen_US
dc.contributor.authorValaine, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:55Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:55Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40894en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23484
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir SIA „Dzīvnieku Draugs” dzīvnieku patversmes komunikācijas loma vadīšanā. Mērķis ir izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma vadības komunikācijas uzlabošanai un pilnveidošanai. Uzdevumi, kas ir jāizpilda, lai sasniegtu izvirzīto mērķi: izpētīt teoriju vadības komunikācijā; izpētīt socialās uzņēmējdarbības būtību; analizēt pētāmā uzņēmuma vadības iekšējo un ārējo komunikāciju; izstrādāt vadības komunikācijas pilnveidošanas plānu.Pētījuma metodoloģijā, tika izmantotas ekspertu intervijas, padziļinātās individuālās intervijas un fokusa grupu aptaujas. Pētījumā izmantoti ne tikai primārie, bet arī sekundārie dati, kas ļauj veidot plašāku skatījumu par pētījumu, iekļaujot ne tikai pētījuma tēmas tiešos aspektus, bet arī situāciju kopumā raksturojošus aspektus. Darba kopējais apjoms ir 88 lapas puses. Darbā iekļauti 12 attēli. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 50 avotus. Atslēgas vārdi: komunikācija, vadīšana, sociāla uzņēmējdarbība.en_US
dc.description.abstractTheme of Master's thesis is to explore SIA "Dzīvnieku Draugs” animal shelters role of communication management. Target is to put forward proposals to improve communication management. Tasks that must be met in order to achieve the goal: explore the theory of communication management; explore nature of social entrepreneurship; analyze management internal and external communication in company; develop management plan to improve communication. In addition to obtain information was used in an electronic communication for qualitative data mining techniques. Research study uses not only primary but also secondary, which allows a broader view of research topics, including not only direct study topics aspects, but also the whole situation characterizing aspects. The total amount of work is 88 pages. The paper contains 12 pictures. In references list contains 50 sources. Keywords: communication, management, social entrepreneurship.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKomunikācijas loma vadīšanā SIA 'Dzīvnieku draugs"dzīvnieku patversmēen_US
dc.title.alternativeCommunication role in management of LTD "Dzīvnieku draugs" animal shelteren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record