• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Produkts zīmola paplašināšanas kontekstā

Thumbnail
Öffnen
303-41396-Rutkevica_Zane_zr12024.pdf (1.964Mb)
Autor
Rutkēviča, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba tēma ir “Produkts zīmola paplašināšanas kontekstā”, kurā tiek veikta zīmola “Kas Jauns” paplašinājumu veidošanas analīze “Izdevniecības Rīgas Viļņi” zīmolu arhitektūras kontekstā. Maģistra darba mērķis ir identificēt zīmola vērtības izmaiņas un izstrādāt priekšlikumus zīmola “Kas Jauns” attīstībai. Darbā izvirzīta hipotēze: Mātes zīmols veicina vieglāku jauna produkta jeb zīmola paplašinājuma ienākšanu tirgū un zīmola paplašinājums palielina mātes zīmola vērtību. Maģistra darbs satur trīs daļas - teorētisko pamatojumu zīmola veidošanai un pozicionēšanai, zīmolu mijattiecībām paplašināšanās kontekstā un zīmolu paplašinājumu ietekmei; zīmola “Kas Jauns” situācijas izpēti; pētījumu (fokusa grupas, ekspertu intervijas, auditorijas mērījumu aptaujas) rezultātu analīzi un priekšlikumu izstrādi tālākai zīmola attīstībai. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola kapitāls, zīmolu arhitektūra, zīmola paplašināšana.
 
The theme of master’s thesis is “Product in a context of brand extension” and it contains analysis of brand “Kas Jauns” extension in a context of “Izdevniecības Rīgas Viļņi” brands architecture. Objective of the master thesis is to identify brand value changes and develop proposal for development of brand “Kas Jauns”. Nominated hypothesis: parent brand promotes easier expansion of new product or brand extension in the market and brand extension increases the value of parent brand. Master thesis contains three parts: theoretical substantiation of brand creation and positioning, interaction of brands in the context of extension and impact of brand extension; research of brand’s “Kas Jauns” existing situation; research (focus groups, expert interviews, measurements of audience polls); analysis of the results and proposals for further brand development. Keywords: brand, brand equity, brand architecture, brand extension.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23517
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV