Šokolādes izstrādājumu virzīšana Latvijas tirgū.
Author
Garsila, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Šokolāde mūsdienu pasaulē ir kļuvusi par ļoti izplatītu un populāru pārtikas produktu - arī Latvijā. Latvijas tirgus ir piesātināts ar dažādiem šokolādes ražotājiem, zīmoliem un produktiem. Ir sastopami gan lieli starptautisku uzņēmu virzīti zīmoli, gan pavisam nelielu vietējo ražotāju uzturēti zīmoli, bet tie visi savstarpēji konkurē par pircēja uzmanību, mēģinot panākt, ka tieši viņu šokolādes produkts būs tas, kuru pircējs izvēlēsies. Šajā darbā autore skaidros, kas ir tas, kas ļauj pavisam mazam vietējam uzņēmumam veiksmīgi konkurēt gan ar globālu tirgus līderi, gan citiem vietējiem un ārzemju ražotājiem Latvijas šokolādes izstrādājumu tirgū. Šī darba mērķis ir noskaidrot tos šokolādes izstrādājumu virzīšanas elementus, kurus patērētājs uzskata par būtiskiem, ļaujot uzbūvēt veiksmīgu produkta virzīšanas stratēģiju.
Atslēgvārdi: Šokolāde, Latvijas šokolādes tirgus, produkta virzīšana tirgū, Latvijas tirgus pētījums Chocolate in a modern world has become a very widely distributed and popular food product and Latvia is no exception. Latvian market is saturated with various chocolate producers, brands and products. One can find both brands promoted by large international companies as well as brands promoted by tiny local producers but they all compete with each other for the attention of the customer trying to persuade the buyer that the chocolate product one chooses to buy is of the particular brand. In this paper, the author describes the key factors that allows a tiny local company to compete successfully with a global market leader as well as other local and foreign companies in the Latvian chocolate product market. The aim of this paper is to identify the elements of chocolate product and the promotion of the product which the customer considers to be important thus allowing to build a successful product promotion strategy.
Keywords: Chocolate, Latvian chocolate market, product prom