• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Projekts "Albumi.lv tiešsaites programmas izveide"

Thumbnail
Öffnen
303-41790-Andersone_Krista_ka08092.pdf (3.761Mb)
Autor
Andersone, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Ilmete, Žaneta
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Mūsdienās jebkura uzņēmuma pamatā ir inovatīva attīstība un savu klientu apmierinātība, ar piedāvāto produktu vai pakalpojumu, ja uzņēmums vēlas attīstīties savā tirgus segmentā. Maģistra darbs sastāv no trīs daļām, pirmajā daļā tiek veikta anketēšana starp uzņēmuma klientiem un intervēts eksperts, lai noskaidrotu uzņēmumā esošo problēmu, kas traucē attīstīties un veicināt apgrozījuma pieaugumu. Otrajā daļā tiek analizētas divas izdevīgākās alternatīvas un izvēlēta uzņēmumam izdevīgākā – tiešsaistes programmas izveide slēdzot ārpkalapojuma līgumu, par programmas izveidi. Trešajā daļā tiek izstrādāta šīs alternatīvas projekta rokasgrāmata, pielietojot projekta vadīšanas metodes. Darba apjoms ir 76 lappuses, tajā skaitā 38 pielikumi, 20 tabulas, 17 attēli, 6 formulas. Maģistra darba atslēgvārdi ir projekts, projekta vadīšana, projekta rokasgrāmata, tiešsaistes programma.
 
Nowadays, the basis of every enterprise is innovative development and customer satisfaction with the offered service or product, given that the enterprise is interested in developing in its market segment. This Master Thesis consists of three parts. Questionnaires are used in the first part and an expert is interviewed in order to find out the existing problems of the enterprise that are holding back the enterprise from further development and promote the increase in sales. The second part of the Thesis deals with the analysis of two most effective alternatives and the most favourable for the company – the establishment of an online programme by signing outsourcing contract – is chosen. The third part deals with the development of the manual of this alternative project using project management techniques. The total volume of work is 76 pages, including 38 appendices, 20 charts, 17 figures and 6 formulas. Keywords: project, project management, project manual, online programme.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23539
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV