Show simple item record

dc.contributor.advisorIlmete, Žanetaen_US
dc.contributor.authorAndersone, Kristaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:04Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:04Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41790en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23539
dc.description.abstractMūsdienās jebkura uzņēmuma pamatā ir inovatīva attīstība un savu klientu apmierinātība, ar piedāvāto produktu vai pakalpojumu, ja uzņēmums vēlas attīstīties savā tirgus segmentā. Maģistra darbs sastāv no trīs daļām, pirmajā daļā tiek veikta anketēšana starp uzņēmuma klientiem un intervēts eksperts, lai noskaidrotu uzņēmumā esošo problēmu, kas traucē attīstīties un veicināt apgrozījuma pieaugumu. Otrajā daļā tiek analizētas divas izdevīgākās alternatīvas un izvēlēta uzņēmumam izdevīgākā – tiešsaistes programmas izveide slēdzot ārpkalapojuma līgumu, par programmas izveidi. Trešajā daļā tiek izstrādāta šīs alternatīvas projekta rokasgrāmata, pielietojot projekta vadīšanas metodes. Darba apjoms ir 76 lappuses, tajā skaitā 38 pielikumi, 20 tabulas, 17 attēli, 6 formulas. Maģistra darba atslēgvārdi ir projekts, projekta vadīšana, projekta rokasgrāmata, tiešsaistes programma.en_US
dc.description.abstractNowadays, the basis of every enterprise is innovative development and customer satisfaction with the offered service or product, given that the enterprise is interested in developing in its market segment. This Master Thesis consists of three parts. Questionnaires are used in the first part and an expert is interviewed in order to find out the existing problems of the enterprise that are holding back the enterprise from further development and promote the increase in sales. The second part of the Thesis deals with the analysis of two most effective alternatives and the most favourable for the company – the establishment of an online programme by signing outsourcing contract – is chosen. The third part deals with the development of the manual of this alternative project using project management techniques. The total volume of work is 76 pages, including 38 appendices, 20 charts, 17 figures and 6 formulas. Keywords: project, project management, project manual, online programme.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProjekts "Albumi.lv tiešsaites programmas izveide"en_US
dc.title.alternativeProject "Albumi.lv online programm creation"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record