• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga aktivitātes uzņēmumā LG Electronics viedtālruņu virzīšanai Latvijas tirgū

Thumbnail
Открыть
303-42054-Kalnins_Andris_ak12056.pdf (2.116Mb)
Автор
Kalniņš, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Izstrādājot maģistra darbu, tika veikta LG Electronics iekšējās un ārējās vides analīze, kuras rezultātā tika noteiktas kompānijas stiprās un vājās puses, kā arī tika izpētīti ārējās vides draudi un iespējas. Darbā ir apkopoti un analīzēti pētījumi par konkurentiem un statistikas informāciju. Tāpat tika noteikti mārketinga mērķi, kuri galvenokārt tendēti uz LG Electronics tirgus daļas palielināšanu un imidža uzlabošanu viedtālruņu tirgū. Izvirzīto mērķu īstenošanai maģistra darbā izstrādātas atbilstošas mārketinga stratēģijas, mārketinga programma, sadales un virzīšanas aktivitāšu plāni. Darba beigās tika piedāvāti autora novērtējumi un priekšlikumi par LG Electronics darbību kopumā. Maģistra darba apjoms ir 93 lapas puses. Lai atvieglotu darba satura uztveri, tas ilustrēts ar 37 attēliem un tekstu papildina 28 tabulas, kā arī tā beigās iekļauti 5 pielikumi ar statistikas rādītājiem un privātājiem LG Electronics pētījumiem.
 
In the course of work LG Electronics internal and external analysis have been made as a result of which the strongest and the weakest points of the company have been detected. The research regarding the threats and the possibilities of the environment has been made as well. The paper contains collected and analyzed research on competitors and statistic information. In the same manner the goals of marketing have been detected, which are mainly directed to increase LG Electronics part of the market and improve the image in the market of smart phones. To achieve the set goals, in the course of work the corresponding marketing strategies, marketing program, divisions and plans of acrivity have been developed. In the end the author of the paper presents the conclusions and suggestions regarding LG Electronics activity on the whole. The Master's Thesis consists of 93 pages. In order to make the content simple to understand 37 drawings and 28 tables have been added to the paper.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23557
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV