Show simple item record

dc.contributor.advisorGarleja, Rasmaen_US
dc.contributor.authorDraule, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:07Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:07Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4260en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23563
dc.description.abstractMaģistra darbs „Stomatoloģisko preču mārketings”. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētisko materiālu un stomatologu aptaujas rezultātu analīzi, veikt stomatoloģisko preču pārdevēju kompāniju mārketinga analīzi no preču virzīšanas tirgū un psiholoģisko aspektu izmantošanas viedokļa, un izstrādāt rekomendācijas stomatoloģisko preču mārketinga procesa uzlabošanai. Darbā pētītas stomatoloģisko preču un mārketinga īpatnības, analizētas preču virzīšanai tirgū izmantotās metodes. Pētīti psiholoģiskie aspekti, kas ietekmē stomatoloģisko preču virzīšanu tirgū. Praktiskajā daļā, izmantojot aptaujas anketu, veikts pētījums Latvijas stomatologu klīnikās, kura ietvaros izpētīts stomatologu viedoklis par stomatoloģisko preču mārketingu. Darba apjoms ir 94 lpp., kas sakārtotas 4 nodaļās ar 13 apakšnodaļām, iekļautas 7 tabulas un 26 attēli.en_US
dc.description.abstractMaster thesis ”Marketing of the Dental Products”. The aim of the thesis is to analyse marketing activities of the companies that are selling dental products, focusing on aspects regarding product promotion in the market and usage of psychological aspects, and to work out recommendations how to improve marketing activities for dental products. The study is based on analysis of relevant theories and information acquired from questionnaires from dentists. The thesis consists of three theoretical parts and practical part analysing results from the questionnaires. Based on the analysis, the author provides conclusions and develops suggestions to improve marketing activities of dental products.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStomatoloģisko preču mārketingsen_US
dc.title.alternativeMarketing of the Dental Productsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record