Show simple item record

dc.contributor.advisorŽuka, Ritaen_US
dc.contributor.authorTinte, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:07Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:07Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42604en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23564
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Viesu mājas tīmekļa vietnes modernizācija”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt uzņēmuma SIA „Norinda” tīmekļa vietnes darbību, noteikt problēmas un atrast problēmu iespējamos risinājumus, kā arī sniegt priekšlikumus tīmekļa vietnes modernizācijai. Darba saturu veido ievads, piecas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un izmantotās literatūras saraksts. Pirmajā nodaļā tiek atspoguļots uzņēmums SIA „Norinda” un tā darbības raksturojums. Otrajā nodaļā ir izanalizēts tīmekļa vietnes modernizācijas pamatojums. Trešajā nodaļā ir izstrādāts tīmekļa vietnes modernizācijas projekts, kurā ir noteiktas tīmekļa vietnes problēmas un atrasti iespējamie risinājumi tās pilnveidošanai un efektivitātes palielināšanai. Ceturtajā nodaļā ir aprakstīta projekta realizācija un beidzamajā jeb piektajā nodaļā ir attēlotas kopējās izmaksas tīmekļa vietnes modernizācijas veikšanai dažādās variācijās. Rezultātā veiksmīgi modernizēta tīmekļa vietne palīdzētu popularizēt uzņēmumu, līdz ar to piesaistot jaunus klientus. Atslēgvārdi: tīmekļa vietne, CMS sistēma, Wordpress, vietnes optimizēšana.en_US
dc.description.abstractThe thesis of diploma is “Modernization of the guesthouse website “. Diploma thesis aims to study the company “NORINDA” website`s performance, to identify problems and find possible solutions to them, and make future proposals regarding modernization of the website. This paper consists of an introduction, five chapters with subdivisions, a conclusion and a bibliography. The first chapter reflects the company “NORINDA” and the characteristics of its performance. The second chapter presents and analyzes the reasons behind the website upgrading process. The third chapter is dedicated to present the modernization project of the designed website, which lays out the problems of the website as well as finds possible solutions for website’s improvement and performance. The fourth chapter describes the implementation of the project and the final or the fifth chapter depicts the total cost of upgrading the performance of the website in different variations. As a result, successfully upgraded website can help to promote business, thereby attracting new customers. Keywords: website, CMS system, Wordpress, site optimization.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleViesu mājas tīmekļa vietnes modernizācijaen_US
dc.title.alternativeModernization of the guesthouse websiteen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record