• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties mobilos telefonus

Thumbnail
Открыть
303-45314-BUKARTS_ROBERTS_RB09260.pdf (1.157Mb)
Автор
Bukarts, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis- pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskām atziņām un pircēju aptaujas rezultātiem ,izpētīt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus ,izvēloties mobilos telefonus, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai . Darbs sastāv no 3 nodaļām .Pirmajās divās nodaļās autors raksturojis teorētiskās atziņas par pircēju rīcību un to ietekmējošiem faktoriem ,kā arī mārketinga komunikāciju ietekmi uz pircēju rīcību. Praktiskajā daļā autors analizēs mobilo telefonu pircēju aptauju .Darba beigās izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darbs sastāv no 61 lpp. tajā ir 25 attēli , tabulu nav un 1 pielikums. Atslēgvārdi :pircēju rīcība ,ietekmējošie faktori, mobilie telefoni.
 
The purpose - based on the theory provided insights on consumer behavior and customers surveys results , is to explore the factors that impact on consumer behavior when choosing a mobile phone, identify gaps and make proposals for their elimination. The Bachelor paper consists of three chapters. In the first two chapters the author described the theoretical aspects of buyer behavior and the factors influencing it, as well as marketing communications impact on buyer behavior. In the practical part the author analyses the survey of mobile phone buyers. At the end are conclusions and proposals. The paper contains 61 pages. It includes 25 images and 1 annex. Keywords: consumer behavior, influencing factors, mobile phones
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23587
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV