• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mehānisku kustību modelēšana datorgrafikā

Thumbnail
Открыть
304-29802-Ivanovs_Andrejs_DatZ020002.pdf (2.490Mb)
Автор
Ivanovs, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Ķikusts, Paulis
Дата
2006
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šajā darbā ir pētīta sistēma kustīgu objektu reālistiskai attēlošanai. Sistēmu var izmantot dažādiem mērķiem ar minimālām izmaiņām: no ātrām dinamiskām datorspēlēm līdz precīziem dinamikas aprēķiniem zinātniskai modelēšanai. Kvalitatīvas grafikas pamatā ir fizisks modelis, kas palīdz reālistiski animēt attēlu. Šajā darbā ir pētīta viena no metodēm, kuras būtība ir ķermeņu attēlošana cietu daudzskaldņu veidā. Fizikas modelēšana sadalās trijās problēmās: ķermeņu kustības trajektorijas aprēķināšana (kinemātika), kolīzijas (ķermeņu sadursmes) pārbaude un ķermeņu ātrumu izmaiņas pēc sadursmes. Uzrakstīta viena no iespējamām universālas programmas realizācijām, kurā izmanto aprakstīto fizikas modelēšanas metodi un paplašināmības principu.
 
In this work is described system modeling for realistic rigid body dynamics rendering. System can be used in different purposes with minimal changes: from fast and flexible dynamics in computer games to precise dynamics calculation for scientific modeling. Physic model is base of high-quality computer graphics. This model animates image. In my work I describe one of the methods which consist of representation of objects in the form of rigid polyhedron. Modeling divides into three problems: object trajectory calculations (kinematics), collision detection and objects velocity calculations after collision has occurred. One of possible realization of universal program was created, which uses described physic model and expansibility principle.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23725
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV