• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu attiecību pārvaldes sistēmas ieviešana IT uzņēmumā un pielāgošana tā biznesa vajadzībām

Thumbnail
Открыть
304-30403-Smitenbergs_Oskars_DatZ020044.pdf (347.8Kb)
Автор
Šmitenbergs, Oskars
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Semjonovs, Mihails
Дата
2006
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs „Klientu attiecību pārvaldes sistēmas ieviešana IT uzņēmumā un pielāgošana tā biznesa vajadzībām” ir sistēmas Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 ieviešanas procesa apraksts IT uzņēmumā SIA „UNITREE”. Darbs sniedz ieskatu sistēmas ieviešanas nepieciešamības cēloņos vidēja lieluma un lielos uzņēmumos. Kā viena no problēmu cēloņu novēršanas iespējām tiek piedāvāta Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 ieviešana uzņēmumā, tāpēc darbā galvenokārt tiek apskatīta biznesa pārvaldības iespējas, izmantojot Microsoft Dynamics™ CRM 3.0, īpašu uzmanību veltot tieši šīs sistēmas ieviešanas pārvaldībai. Nobeigumā autors sniedz savu skatījumu attiecībā uz aprakstīto risinājumu, uzsverot sekmīgas sistēmas darbības uzņēmumā atkarību ne tik daudz no tehnoloģiskajiem aspektiem, bet arī no sociālajiem faktoriem.
 
Bachelor work „Implementation of Customer Relationship Management System in IT oriented organization and adapting to its business needs” is a description of implementation process of system Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 in IT Company „UNITREE Ltd.”. Work introduces with reasons for system implementation in average and large companies. One of possible solutions to prevent the reasons of problems has been offered the implementation of Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 in company. That is why mainly in work has been examined the potentialities of business management using Microsoft Dynamics™ CRM 3.0. and devoting specific attention to system implementation management. In conclusion author gives his point of view regarding the offered solution and stressing the dependence of successful implementation of system in company not only from technological processes but also from social factors.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23732
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV