Show simple item record

dc.contributor.advisorSemjonovs, Mihailsen_US
dc.contributor.authorŠmitenbergs, Oskarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:36Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:36Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other30403en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23732
dc.description.abstractBakalaura darbs „Klientu attiecību pārvaldes sistēmas ieviešana IT uzņēmumā un pielāgošana tā biznesa vajadzībām” ir sistēmas Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 ieviešanas procesa apraksts IT uzņēmumā SIA „UNITREE”. Darbs sniedz ieskatu sistēmas ieviešanas nepieciešamības cēloņos vidēja lieluma un lielos uzņēmumos. Kā viena no problēmu cēloņu novēršanas iespējām tiek piedāvāta Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 ieviešana uzņēmumā, tāpēc darbā galvenokārt tiek apskatīta biznesa pārvaldības iespējas, izmantojot Microsoft Dynamics™ CRM 3.0, īpašu uzmanību veltot tieši šīs sistēmas ieviešanas pārvaldībai. Nobeigumā autors sniedz savu skatījumu attiecībā uz aprakstīto risinājumu, uzsverot sekmīgas sistēmas darbības uzņēmumā atkarību ne tik daudz no tehnoloģiskajiem aspektiem, bet arī no sociālajiem faktoriem.en_US
dc.description.abstractBachelor work „Implementation of Customer Relationship Management System in IT oriented organization and adapting to its business needs” is a description of implementation process of system Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 in IT Company „UNITREE Ltd.”. Work introduces with reasons for system implementation in average and large companies. One of possible solutions to prevent the reasons of problems has been offered the implementation of Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 in company. That is why mainly in work has been examined the potentialities of business management using Microsoft Dynamics™ CRM 3.0. and devoting specific attention to system implementation management. In conclusion author gives his point of view regarding the offered solution and stressing the dependence of successful implementation of system in company not only from technological processes but also from social factors.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleKlientu attiecību pārvaldes sistēmas ieviešana IT uzņēmumā un pielāgošana tā biznesa vajadzībāmen_US
dc.title.alternativeImplementation of Customer Relationship Management System in IT oriented organization and adapting to its business needsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record