• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jēdzienu un cēloņsakarību izpratne vidusskolas matemātikas kursā

Thumbnail
Открыть
304-39085-Pundure_Ieva_io06005.pdf (941.4Kb)
Автор
Pundure, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbā „Jēdzienu un cēloņsakarību izpratne vidusskolas matemātikas kursā” ir divas nodaļas. Pirmajā nodaļā tiek aplūkots, kas ir motivācija un cik liela nozīme ir motivācijai skolēna un skolas dzīvē. Otrajā nodaļā tiek piedāvāti dažādi ar reālo dzīvi saistīti uzdevumi un to atrisinājumi, kas veicina skolēnu izpratni par matemātikas pielietojumu reālajā dzīvē un motivē tos apgūt matemātiku. Uzdevumi ir sakārtoti četrās apakšnodaļās – 1.Algebriskie modeļi (19 uzdevumi); 2.Ģeometriskie modeļi (17 uzdevumi); 3.Diskrētie modeļi (38 uzdevumi); 4.Funkcijas (20 uzdevumi). Uzdevumi ir sakārtoti atbilstoši vidusskolas matemātikas kursa tēmām un katras apakšnodaļas beigās ir norādīta katram uzdevumam atbilstošā tēma matemātikas vidusskolas kursā.
 
The master’s paper „Concepts and causal understanding in Secondary School Mathematics Course” consist of two parts. The first part is dealt with the motivation and the importance of the motivation in the student and school life. The second part offers a range of a real-life tasks and solutions to contribute students understanding of mathematical applications in real life and motivate them to learn mathematics. Tasks are organized into four sections – 1.Algebra models (19 tasks); 2.Geometric models (17 tasks); 3.Discrete models (38 tasks); 4. Functions (20 tasks). Tasks are sorted and each subdivision is indicated at the end of each task in an appropriate theme for the Secondary School Mathematics Course.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23779
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV