• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolas vecuma bērnu lasītprasmes korelācija ar redzes uzmanības testa rezultātiem

Thumbnail
Открыть
304-39608-Kazaka_Agita_ak10201.pdf (1.108Mb)
Автор
Kazāka, Agita
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Gunta
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs ir uzrakstīts uz 41 lappuses, satur 21 attēlu un 7 pielikumus. Darba mērķis ir izpētīt skolas vecuma bērnu redzes uzmanības saistību ar lasītprasmi. Pētījumā piedalījās 1277 skolas vecuma bērni, kuriem redzes skrīninga apstākļos tika novērtēta saistība starp lasīšanas ātrumu un redzes uzmanības testa A un B daļas izpildes laiku. Iegūtie dati uzrāda ciešu korelāciju starp redzes uzmanības testa rezultātiem un bērna vecumu, kā arī – ar lasīšanas ātrumu. Starp skolēna lasīšanas ātrumu un redzes uzmanības testa abu daļu laikiem pastāv cieša negatīva korelācija gan standarta, gan speciālo skolu bērniem. Salīdzinot redzes uzmanības testa rezultātus ar citiem pētījumiem, būtu jāņem vērā latviešu alfabēta īpatnības.
 
Bachelor theses is written on 41 pages, contains 21 illustrations and 7 appendixes. The purpose of this thesis is to explore connection between visual attention and reading speed in school age children. 1277 school age children participated in this research and connection between reading speed and visual attention test part A and part B was evaluated in vision screening. Data showed that there is a high correlation between test results and age, and reading speed. This high and negative correlation exists between both children from standard and children from special schools. When comparing visual attention test results with other researches, features of Latvian alphabet should be taken into account.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23785
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV