• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Džima Džārmuša filmas: estētiskā piedzīvojuma specifika

Thumbnail
Öffnen
306-12508-Andria_Darsavelidze_AngF040296.pdf (245.8Kb)
Autor
Darsavelidze, Andria
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Freibergs, Viktors
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Andria Darsavelidzes bakalaura darbs ir mēģinājums izpētīt pazīstamā neatkarīgā spēles kino veidotāja Džima Džarmuša (Jim Jarmusch) darbus. Aplūkojot Džarmuša filmu izraisīto estētisko pārdzīvojumu specifiku, pētījums pielieto estētiskās reakcijas teoriju, īpašu uzmanību veltot Volfganga Isera metodoloģiskajai koncepcijai. Darbā tiek mēģināts demonstrēt, kā katra no deviņām izpētītajām filmām motivē un vēlāk atkārtoti neapmierina skatītāja ekspektācijas. Tādējādi, pētījums rod unikālu pielietojumu Isera estētiskās reakcijas teorijai, kā arī atklāj strukturālās īpatnības, kas caurstrāvo Džarmuša kinematogrāfiskus darbus.
 
Andria Darsavelidze’s Bachelor thesis takes a look at the narrative films by the celebrated independent filmmaker Jim Jarmusch. The study focuses on the mechanics of the aesthetic experience triggered by Jarmusch’s films, relying on the theory of aesthetic response and Wolfgang Iser’s work in particular. By utilizing the methodology developed by Iser, the study attempts to expose the process of expectation buildup and their subsequent unfulfillment in nine Jarmusch’s films. Thus, the work not only finds a unique application of Iser’s theory of aesthetic response but also reveals the features that prove to pervade Jarmusch’s cinematic work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23990
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV