• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Valodas līdzekļi skaistumkopšanas produktu rakstveida reklāmās angļu un latviešu valodās

Thumbnail
Открыть
306-14064-Kalmane_Ruta_rk05038.pdf (5.862Mb)
Автор
Kalmane, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Ločmele, Gunta
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Valoda, kas tiek lietota rakstveida reklāmās, ir rūpīgi pārdomāti vārdi un vārdu salikumi ar kopīgu mērķi ietekmēt pircēja preču izvēli tā, lai palielinātu kāda noteikta uzņēmuma ienākumus. Šis bakalaura darbs pēta valodas līdzekļus skaistumkopšanas produktu rakstveida reklāmās angļu un latviešu valodās un to, kā tie manipulē ar pircēju izvēli. Lai paskaidrotu to, kā valodas līdzekļi tiek izmantoti rakstveida skaistumkopšanas reklāmas, tie tiek apskatīti gan no teorētiskās puses, gan praktiskās. Kopumā šim mērķim tiek izpētītas 236 reklāmas.
 
The language that is used in print advertisements is carefully selected words and phrases with an aim to influence a consumer’s choice to purchase particular products in order to increase a corporation’s profit. The present bachelor thesis investigates the language means in English and Latvian print advertisements for beauty products and how they manipulate consumers’ choices. To explain how language means are used in print advertisements for beauty products theoretical aspects of the language means have been discussed and a total of 236 advertisements have been investigated.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23998
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV