Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorApse, Vinetaen_US
dc.contributor.authorZameteļska, Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:25:51Z
dc.date.available2015-03-24T08:25:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29559en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24124
dc.description.abstractBakalaura darbs ir veltīts biznesa emuāros izmantotās valodas izpētei. Darba teorētiskajā daļā tiek aprakstīta interneta valoda un emuāru attīstība. Darbā aprakstīti arī profesionālie un biznesa emuāri. Darba analītiskajā daļā tiek pētīts emuāru reģistrs, tēlainās izteiksmes līdzekļu izmantošana, gramatikas īpatnības, profesionālās terminoloģijas, žargona un slenga izmantošanu emuāru diskursā un arī emuāru veidi. Bakalaura darbā ir izmantotas kvalitatīvās (literatūras un diskursa analīzes) un kvantitatīvās (biežuma analīze) pētījumu metodes. Pētījuma rezultāti iegūti, analizējot lietišķo emuāru rakstus. Iegūtie dati liecina, ka emuāros lietotā valoda ir neformāla, aktīvi tiek izmantoti dažādi stilistiskie paņēmieni, netradicionālas gramatiskās formas; profesionālā terminoloģija tiek izmantota biežāk nekā slengs un žargons; lietišķajiem emuāriem ir vairāki apakšžanri. Bakalaura darba rezultāti un secinājumi var tikt izmantoti turpmākajos pētījumos vai emuāros izmantotās valodas izpētei. Atslēgvārdi: diskursa analīze, interneta valoda, interneta sabiedrība, emuārtelpa (blogosfēra), emuāru rakstīšana (blogošana), biznesa emuāri, emuāru raksti, emuāros izmantotā valoda.en_US
dc.description.abstractThe present Bachelor Thesis investigates the language of business blogs. The theoretical part of the Thesis discusses the description of the internet language and the development of blogging. The paper also includes the description of the professional and business blogs. The empirical part of the Thesis aims at the exploration of the blogs’ register, use of stylistic devices, grammar peculiarities, use professional terminology, jargon and slang in the discourse of blogs, and also the types of the blogs. Both qualitative (literature review and discourse analysis) and quantitative (frequency analysis) research methods were applied.The findings are based on the results of the investigation of business blogs’ articles. The obtained data indicate that the language is informal, the stylistic devices are actively used in the blogs, the grammar used in the blog posts is non-standard, the professional terms are used more frequently than jargon and slang, business blogs have more than one subgenre. The results and conclusions of this paper can be used for further research, or for investigation of the language of blogs. Key words: discourse analysis, internet language, internet society, blogosphere, blogging, business blogs, posts, the language of blogs.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLietišķo emuāru autoru lietotās valodas raksturojumsen_US
dc.title.alternativeCharacteristics of the Language Used by Business Bloggersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию