• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Angļu valodas vārdu krājuma apgūšana izmantojot datorspēles

Thumbnail
Öffnen
306-30093-Vegners_Emils_ev09032.pdf (531.9Kb)
Autor
Vegners, Emīls
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šis pētījums ir balstīts uz uzskatu, ka datorspēles nesniedz nekādu ieguldījumu, bet tikai paaugstina iespēju izcelties vardarbīgām situācijām un, ka datorspēles ir radītas tikai lai pavadītu laiku. Šī pētījuma mērķis ir cīnīties ar uzskatu, ka datorspēles nesniedz pozitīvu vērtību Angļu valodas vārdu krājuma apguvē un attīstībā. Par pamatu šim pētījumam tika izmantota pašnovērošana (introspekcija) un atskats pagātnē (retrospekcija). Tika veikta aptauja, lai noskaidrotu datorspēļu ietekmi uz spēlētāju valodas attīstību, un tika saņemtas 20 atbildes. Rezultāti norādīja, ka datorspēles satur lielāku daudzumu ar plusiem nekā mīnusiem, tādējādi norādot uz datorspēļu pozitīvo ietekmi uz subjektu (spēlētāju) vārdu krājuma apgūšanu. Tomēr, šis pētījums ir tikai mazs solis uz daudz lielāku pētījumu, kas jāveic, lai noskaidrotu datorspēļu īsto ietekmi uz valodas attīstību. Atslēgas vārdi: datorspēles; vārdu krājuma apguve; pašnovērošana; atskats pagātnē; spēlētāji; valodas apguves stili
 
This research paper is based on the belief that computer games give no contribution but increase the risk of violent behaviors emerging amongst gamers and that they are created just to pass the time. The goal of this research paper is to counteract the belief that computer games do not give beneficial value to English vocabulary acquisition and development. Introspection and retrospection were used as a method of this research. The survey to find out the computer games’ influence upon language development on gamers was carried out and 20 responses were received. The results revealed that computer games contain a larger number of pros than cons, stating the positive effect of computer games on gamers' vocabulary acquisition. However, this research paper is just a small step towards a much larger research which must be performed to reveal the true potential of computer games towards language development. Key words: computer games; vocabulary acquisition; introspection; retrospection
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24139
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV