Show simple item record

dc.contributor.advisorDirba, Māraen_US
dc.contributor.authorNediļko, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:25:55Z
dc.date.available2015-03-24T08:25:55Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32723en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24157
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs pēta saikni starp ķermeņa valodu un valodu biznesa prezentācijās. Ķermeņa valoda un runa tiek analizētas ņemot vērā runātāja prezentācijas prasmes un klausītāju novērtējumu. Darba mērķis ir izpētīt kā ķermeņa valoda ietekmē valodas lietojumu biznesa prezentācijās. Darba autore ir veikusi kritisku pārskatu par pieejamajiem teorētiskiem avotiem, kas apraksta biznesa komunikāciju un ir secinājusi, ka salīdzinoši nedaudzi zinātnieki ir izpētījuši verbālās un neverbālās komunikāciju mijiedarbības lomu biznesa prezentācijās. Šajā darbā tiek pielietota kvalitatīvā gadījuma izpētes metode. Autore ir izanalizējusi trīsdesmit biznesa prezentācijas, īpaši pievēršot uzmanību vārdu krājumam, gramatikai, izrunai/artikulācijai, valodas plūdumam, pozām, žestiem, sejas izteiksmei, acu kontaktam, un balsij. Tika pierādīts, ka efektīva ķermeņa valodas izmantošana papildina un pastiprina valodas lietojumu biznesa prezentācijas. Šī darba rezultāti var būt noderīgi jebkuram, kas sniedz biznesa prezentācijas. Atslēgvārdi: biznesa komunikācija, biznesa prezentācija, ķermeņa valoda, neverbālā komunikācija, prezentācijas prasmes, publiskā runa.en_US
dc.description.abstractThis Bachelor thesis investigates the interconnections between body language and language in business presentations. Body language and speech have been analyzed taking into account the speaker’s presentation skills and the audience’s assessment. The goal is to investigate how body language influences the usage of language in business presentations. The author has carried out a critical overview of a number of theoretical sources concerning business communication and has discovered that comparatively few scholars have investigated the role of interconnections between verbal and nonverbal communication in business interaction. A qualitative case study is applied in the present paper. The author has analyzed thirty business presentations paying special attention to the speaker’s vocabulary, grammar, pronunciation/articulation, fluency, postures, gestures, facial expression, eye contact, and voice. It has been proved that body language complements and enforces the usage of language in business presentations. The results of this study might be useful for business people who practise public speaking for professional purposes. Key words: body language, business communication, business presentation, nonverbal communication, presentation skills, public speaking.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleSaikne starp ķermeņa valodas un valodas lietojumu biznesa prezentācijāsen_US
dc.title.alternativeInterconnections between Body Language and Language in Business Presentationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record