• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Idiomu funkcijas lietišķajā sarakstē

Thumbnail
Öffnen
306-33891-Josta_Linda_lj09068.pdf (3.835Mb)
Autor
Josta, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šajā pētījumā tiek aplūkota tēma par frazeoloģismu funkcijām lietišķajā sarakstē. Šī pētījuma mērķis ir atbildēt uz pētijuma sākumā izvirzīto pētījuma jautājumu un pierādīt vai apgāzt izvirzīto hipotēzi – frazeoloģismu funkcija biznesa vēstulēs ir raksturot situāciju daudz labāk un precīzāk nekā tiešie vārdi. Šis darbs ir sadalīts 3 daļās – teorētiskā daļa, praktiskā analīze un secinājumi. Teorētiskajā daļā tiek apspriestas frazeoloģismu definīcijas, nozīme, funkciijas un īpasības. Praktiskā daļa parāda frazeoloģismu funkciju analizēšanas procesu vēstulēs. Pētījuma rezultāti parāda, ka hipotēze ir pierādīta un visbiežāk sastopamā fukncija bija tieši tā, kas minēta hipotēzē. Lai iegūtu vēl precīzākus rezultātus tiek ieteikts veikt vēl plašāku pētījumu par šo tēmu. Atslēgvārdi: frazeoloģismi, funkcijas, analīze, definīcijas, sarakste
 
The present paper discusses the topic about the functions of idioms in business correspondence. The purpose of this research is to answer the research question and to prove or disprove the hypothesis, which is as follows - the function of idioms in business letters is to be more precise and to describe the situation better than literal words. The paper is designed in three parts – theoretical part, practical analysis and conclusions. In the theoretical part definitions, meaning, functions and features about idioms are discussed and the practical analysis reveals the process of analyzing the functions of idioms in the letters. The results of this study show that the hypothesis has been proved and that the most frequently used function is the same as mentioned in the hypothesis. To obtain more precise results it is advisable to do more extensive research on the topic under discussion. Key words: idioms, functions, analysis, definitions, correspondence
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24170
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV