Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vinetaen_US
dc.contributor.authorŽemoldinova, Dianaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:08Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:08Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42424en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24264
dc.description.abstractŠis darbs pēta tās makrolīmeņa teksta problēmas, ar kurām nākas saskarties Latvijas Universitātes studentiem, mācoties salīdzināšanas un kontrasta eseju rakstīšanu angļu valodā. Darba mērķi bija atklāt problemātiskos aspektus augstskolas studentu salīdzināšanas un kontrasta esejās makroteksta līmenī un izstrādāt uzdevumus, lai uzlabotu eseju rakstīšanas prasmes augstskolā. Autore izmantoja gadījuma izpēti, kuras laikā studenti uzrakstīja divas salīdzināšanas un kontrasta esejas, kuras autore izanalizēja. Studenti arī aizpildīja divas aptaujas anketas. Gadījuma izpēte arī iekļāva koriģējošo mācīšanu un grupu darbu, kuri galvenokārt bija vērsti uz studenti zināšanu par eseju struktūras, satura un kohēzijas un saskaņotības uzlabošanu. Rezultāti parādīja, ka studenti būtiski uzlaboja četrus no pieciem aspektiem esejas rakstīšanā. Bakalaura darbu var izmantot angļu valodas nodarbībās, lai uzlabotu salīdzināšanas un kontrasta eseju rakstīšanas mācīšanu. Atslēgas vārdi: makro līmeņa analīze, salīdzināšanas un kontrasta eseja, rakstīšanas uzdevumi, rakstīšanas uzlabošanaen_US
dc.description.abstractThe present paper investigates the problems on macro-level that tertiary level students of the University of Latvia face while studying writing of comparison and contrast essays in English. The goals of the present paper were to find out the problematic aspects of tertiary level students’ comparison and contrast essays on macro-level and develop a set of post-writing activities in order to improve essay writing at the tertiary level. The author has conducted a case study, during which the students had to write two comparison and contrast essays, which were analysed. The students also filled in two questionnaires. The case study included remedial teaching and group work, which primarily were focused on the improvement of the students’ knowledge about structure, content and cohesion and coherence. The results showed that students had significantly improved four out of five aspects of essay writing. The bachelor thesis can be used in the English language classroom in order to improve the process of mastering comparison and contrast essays. Key words: macro-level analysis, comparison and contrast essay, post-writing tasks, improving writingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleEseju rakstīšanas prasmju uzlabošana augstskolāen_US
dc.title.alternativeImproving Essay Writing Skills at Tertiary Levelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record