Bērnu adaptācijas periods pirmsskolas izglītības iestādes vidē
Autor
Ķirse, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
Advisor
Raiska, Dita
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma – Bērnu adaptācijas periods pirmsskolas izglītības iestādes vidē.
Darba mērķis ir noskaidrot adaptācijas perioda īpatnības bērniem pirmsskolas iestādes vidē.
Pētniecības uzdevumi ir:
Veikt literatūras analīzi par adaptācijas periodu bērniem pirmsskolas iestādes vidē.
Izveidot anketu un veikt aptauju, lai noskaidrotu adaptēšanās procesa īpatnības bērniem.
Veikt iegūto rezultātu apkopošanu un analīzi.
Izdarīt secinājumus un izstrādāt rekomendācijas.
Izvirzītā hipotēze: bērnam mazbērna periodā adaptēties bērnudārza vidē ir grūtāk nekā bērnam pirmsskolas vecumā.
Pētniecības instruments: aptaujas anketa
Pētniecības metode: kvantitatīvā
Bērni abās vecuma grupās bērnudārza vidē pārsvarā ir iejutušies viegli bez izteiktiem sarežģījumiem.
Izvirzītā hipotēze ir daļēji apstiprinājusies.
Atslēgas vārdi: adaptācijas periods, bērns, pirmsskolas iestādes vide, mazbērna vecums, pirmsskolas vecums. The theme of the Bachelor Paper is “Children’s Adaptation Period in the Pre-school Institution Environment”.
The aim of the Bachelor Paper is to find out the peculiarities of adaptation period of children in the environment of pre-school institutions.
The tasks of the Paper are as follows:
To carry out the analysis of literature on the adaptation period of children in the environment of pre-school institutions.
To create and carry out a questionnaire in order to find out the peculiarities of the adaptation process for children.
To collect and analyze the results obtained.
To draw conclusions and develop recommendations.
The author of the Bachelor Paper has set forward the following hypothesis:
“It is more difficult to adapt to the kindergarten environment for a child at toddler age than for a child at pre-school age.”
Research tool: questionnaire.
Research method: quantitative.
The children of both age groups have adapted themselves in the kindergarten environment mostly eas