Show simple item record

dc.contributor.advisorRaiska, Ditaen_US
dc.contributor.authorĶirse, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42540en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24457
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – Bērnu adaptācijas periods pirmsskolas izglītības iestādes vidē. Darba mērķis ir noskaidrot adaptācijas perioda īpatnības bērniem pirmsskolas iestādes vidē. Pētniecības uzdevumi ir: Veikt literatūras analīzi par adaptācijas periodu bērniem pirmsskolas iestādes vidē. Izveidot anketu un veikt aptauju, lai noskaidrotu adaptēšanās procesa īpatnības bērniem. Veikt iegūto rezultātu apkopošanu un analīzi. Izdarīt secinājumus un izstrādāt rekomendācijas. Izvirzītā hipotēze: bērnam mazbērna periodā adaptēties bērnudārza vidē ir grūtāk nekā bērnam pirmsskolas vecumā. Pētniecības instruments: aptaujas anketa Pētniecības metode: kvantitatīvā Bērni abās vecuma grupās bērnudārza vidē pārsvarā ir iejutušies viegli bez izteiktiem sarežģījumiem. Izvirzītā hipotēze ir daļēji apstiprinājusies. Atslēgas vārdi: adaptācijas periods, bērns, pirmsskolas iestādes vide, mazbērna vecums, pirmsskolas vecums.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor Paper is “Children’s Adaptation Period in the Pre-school Institution Environment”. The aim of the Bachelor Paper is to find out the peculiarities of adaptation period of children in the environment of pre-school institutions. The tasks of the Paper are as follows: To carry out the analysis of literature on the adaptation period of children in the environment of pre-school institutions. To create and carry out a questionnaire in order to find out the peculiarities of the adaptation process for children. To collect and analyze the results obtained. To draw conclusions and develop recommendations. The author of the Bachelor Paper has set forward the following hypothesis: “It is more difficult to adapt to the kindergarten environment for a child at toddler age than for a child at pre-school age.” Research tool: questionnaire. Research method: quantitative. The children of both age groups have adapted themselves in the kindergarten environment mostly easen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMedicīnaen_US
dc.titleBērnu adaptācijas periods pirmsskolas izglītības iestādes vidēen_US
dc.title.alternativeThe preschool child`s integration in the kindergarden environment at the age of infanten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record