Show simple item record

dc.contributor.advisorRoga, Vitaen_US
dc.contributor.authorĒdelmane, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:53Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:53Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11521en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24483
dc.description.abstractPersonai vardarbības izraisītajā krīzē ir noteiktas vajadzības, kas var tikt apmierinātas, sniedzot atbilstošu sociālo pakalpojumu. Pētījuma temats – Sociālie pakalpojumi personām krīzē pēc pārciestas vardarbības: kvalitāte un efektivitāte. Pētījuma mērķis – analizēt sociālo pakalpojumu kvalitāti personām vardarbības izraisītajā Pētījums sastāv no četrām daļām. Pirmajā daļā analizēti kvalitātes un efektivitātes jēdzieni un tiem atbilstošie kritēriji. Otrajā daļā analizēti vardarbības veidi, kā arī analizēta krīzes teorija. Trešajā daļā analizētas normatīvo aktu prasības pakalpojumu sniedzējiem, analizēti arī pakalpojumu veidi personām krīzē. Ceturtajā daļā veikts empīriskais pētījums, kurā intervēti krīžu centru vadītāji, uzzināts eksperta viedoklis par pakalpojumu kvalitātes kontroli un problēmām rehabilitācijas sniedzēju vidū. Pētījuma galvenie secinājumi: pakalpojuma sniedzēju darbībai ir jānotiek, ievērojot normatīvajos aktos noteiktajām prasībām - kritērijiem; prasību neievērošana samazina pakalpojuma kvalitāti un nesasniedz vajadzīgo rezultātu. Atslēgasvārdi: kvalitāte, efektivitāte, vardarbība, persona krīzē, kvalitātēs kritēriji.en_US
dc.description.abstractPerson in violation caused crisis has definate needs which can be satisfied by providing appropriate social services. The research title – Social services to the persons in crisis after udergone violation: quality and efficiency. The aim of the reseach – to analyse quality of the social services to the persons in violation caused crisis. The resarch consists of four chapters. The firsts chapter analyses quality and efficiancy conceptions and their relevant criterions. The second chapter analyses kinds of violation as well as analyses crisis theory. The third chapter analyses requirements to the service providers set forth in legal documents, analyses kinds of services awailable to persons in crisis. The fourth chapter shows empirical research during which managers of crisis centers have been interviewed, and an expert view on services quality control and problems among rehabilitation providers has been provided. The main research conclusions: services providers must perform their activities within the frame of requirements – criterions set forth in legal documents; disregard of the requirements lessens service quality and does not reach the required result. Key words: quality, efficiancy, violence, person in crisis, quality criterion, service providers, organisation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSociālā politika un sociālā darba organizācijaen_US
dc.titleSociālie pakalpojumi personām vardarbības izraisītajā krīzē: kvalitāte un efektivitāteen_US
dc.title.alternativeSocial services to the persons in violence caused crisis: quality and efficiencyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record