Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorMūriņa, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:56Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:56Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12445en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24498
dc.description.abstractBakalaura darba „Tirdzniecības parka „Alfa” veidotais un auditorijas uztvertais tēls” galvenais mērķis ir noskaidrot, kā t/p „Alfa” veido savu tēlu un kā to uztver auditorija. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās daļas, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkots mārketinga jēdziens, mārketinga komunikācijas elementi, tēla jēdziens, tēla funkcijas, tēls mārketingā, tēla veidošana un Minsteres Universitātes komunikācijas zinātnes profesora Klausa Mertena tēla teorija. Darba empīriskajā daļā tiek analizētas intervijas ar t/p „Alfa” pārstāvjiem, noskaidrojot, kā t/p veido savu tēlu. Bakalaura darbā tiek aplūkots „Alfas” tēls četros preses izdevumos – Dienā, Latvijas Avīzē, Neatkarīgajā Rīta Avīzē un Rīgas Balsī. Lai uzzinātu, kā auditorija uztver t/p tēlu, darba ietvaros tika veikta iedzīvotāju aptauja. Aptauja tika veikta gan t/p „Alfa” teritorijā, gan elektroniski, izmantojot interneta mājas lapu visidati.lv. Bakalaura darba noslēgumā tika secināts, ka t/p „Alfa” savu tēlu veido ar mārketinga aktivitātēm, uzsverot, ka „Alfa” ir labākais t/p, tā ir vieta visai ģimenei, kurā var iemīlēties jaunās lietās, turklāt sabiedrība t/p „Alfa” uztver tikai kā vietu, kur var iegādāties jaunas lietas. Sabiedrības uztvertais t/p tēls nesakrīt ar t/p „Alfa” veidoto tēlu. Atslēgvārdi: Tirdzniecības parks „Alfa”, tēls, mārketings, sabiedriskās attiecības, reklāma.en_US
dc.description.abstractThe theme of the term paper is „The image created by „Alfa” Retail Park and received by the audience”. The aim of this paper is to clear how „Alfa” makes their image and how audience comprehend it. The paper consist of three parts – theoretical, methodology and empirical. In the theoretical part there are theoretic about marketing, about marketing comunication, about image, about image functions, image in marketing and K. Mertena image theory. In the empiric part there are interview analyses with „Alfas” representatives, clearing how “Alfa” makes their image. In the bachelor paper is clarify image in the four presses – Diena, Latvijas Avīzē, Neatkarīgā Rīta Avīze and Rīgas Balss. For knowing what are thinking audience about image of “Alfa” there is questionnaire analysis. Questionnaire analysis was realized in the “Alfa” territory and also with internet home page visidati.lv mediatory. At the end of the bachelor paper is conclusion that “Alfa” makes their image with marketing activities, impression that “Alfa” is the best shopping centre for all family, where everyone fall in love in new things. Audience comprehends “Alfa” like place where they can only bay a new things. Audience comprehended image differ from image witch set Retail Park “Alfa”. Key words: Shopping centre “Alfa”, image, marketing, public relation, advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTirdzniecības parka "Alfa" veidotais un auditorijas uztvertais tēlsen_US
dc.title.alternativeThe image created by „Alfa” Retail Park and received by the audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record