Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorDaudze, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:59Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:59Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13261en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24508
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Mobilā reklāma kā mobilo priekšapmaksas sarunu karšu reklāmas komunikācijas instruments: Y paaudzes radītās iespējas”. Pētījuma problēma ir mobilās reklāmas piemērotība komunikācijai ar Y paaudzes pārstāvjiem – mobilo priekšapmaksas sarunu karšu lietotājiem. Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz Y paaudzes jēdziena izpratni, mobilā telefona kā reklāmas komunikācijas kanāla aplūkošanu, kā arī mobilā mārketinga un reklāmas pamatprincipu izklāstu. Darbā izmantotas trīs pētniecības metodes – anketēšana, daļēji strukturētā intervija un tiešsaistes fokusgrupas intervija. Pētījuma mērķis ir noteikt mobilās reklāmas piemērotību komunikācijai ar Y paaudzes pārstāvjiem, par pētījuma lauku izvēloties mobilo priekšapmaksas sarunu karšu tirgu. Pētījuma rezultāti liecina, ka mobilā reklāma ir Y paaudzei piemērots reklāmas komunikācijas instruments ar lielu attīstības potenciālu. Darbs ir sistematizēts un sastāv no četrām nodaļām un apakšnodaļām. Teorētiskā daļa ietver divas nodaļas, trešajā nodaļā ir aprakstītas pētniecības metodes, savukārt ceturtajā nodaļā tiek analizēti iegūtie dati, kam seko secinājumi un pielikumi. Atslēgas vārdi - Y paaudze, mobilā reklāma, SMS, Bluetooth, WAP, priekšapmaksas sarunu kartesen_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor paper is as follows: “Mobile Advertising as Advertising Communication Tool for Mobile Prepaid Cards Users: Opportunities Created by Generation Y”. The research concerns the suitability of mobile advertising for communication with members of Generation Y – mobile prepaid cards users. The theoretical arguments are based on the understanding of Generation Y and looking at the mobile phone as an advertising communication channel, as well as on the theory on mobile marketing and advertising. The research methods employed in the paper are as follows: a survey, a semi-structured interview, and an online interview of a focus group. The goal of the research is to explore if mobile advertising is suitable for communication with members of Generation Y in the mobile prepaid cards market. The results of the research shows that mobile advertising is suitable advertising communication tool for Generation Y and it has a great potential of growth. The paper is structured and consists of four chapters and subchapters. The theoretical part contains two chapters; Chapter III deals with the research methods, while Chapter IV analyzes the obtained data and comprises also the conclusions and appendices. Key words - Generation Y, mobile advertising, SMS, Bluetooth, WAP, mobile prepaid cardsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMobilā reklāma kā mobilo priekšapmaksas sarunu karšu reklāmas komunikācijas instruments: Y paaudzes radītās iespējasen_US
dc.title.alternativeMobile advertising as advertising communication tool for mobile prepaid cards users: opportunities created by generation Yen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record