Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorPabērze, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:01Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:01Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15732en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24521
dc.description.abstractPētnieciskā darba tēma ir „Colgate Maxwhite” reklāmas kampaņa un klientu attieksme pret to. Darbā pētītas kampaņas reklāmas un noskaidrota potenciālo klientu attieksme. Darba mērķis ir noskaidrot kādā veidā tiek reklamēts produkts „Colgate Maxwhite” un kā pašas reklāmas uztver patērētājs, kāda ir patērētāju attieksme, vai reklāmas kampaņa ir bijusi veiksmīga un prātā paliekoša vai tā ir bijusi neveiksmīga. Bakalaura darbā tika izvirzīta hipotēze: „Colgate Maxwhite ” reklāmas kampaņai trūka oriģinalitātes un radošuma, kas spētu piesaistīt plašāku auditorijas uzmanību. Hipotēze tika pierādīta tikai daļēji, jo daži no kampaņas kanāliem un pasākumiem bija oriģināli un piesaistīja auditoriju, bet pārējās aktivitātes būtu jāuzlabo- padarot tās grandiozākas un oriģinālākas. Darbs sastāv no trīs daļām: teorijas, kur apskatīts mārketings, reklāma, reklāmas kampaņa, reklāmas veidi un auditorijas uzmanība un uztvere; metodoloģijas, kur aprakstīts, kādas metodes izmantotas, lai pierādītu izvirzīto hipotēzi; empīrijas daļas, kur tiek apkopots viss par „Colgate Maxwhite” reklāmas kampaņu un iegūtie pētījuma rezultāti.en_US
dc.description.abstractThe research topic is about the „Colgate Maxwhite” advertising campaign and opinions of its audience. The paper has researched advertisements of the campaign, and identified and analysed attitudes of potential customers’ towards it. The purpose of the research paper is to investigate the manner in which advertised product ‘Colgate Maxwhite’ was carried out, how consumers perceived it, what were their attitudes and if the advertising campaign has been successful and unforgettable or whether it did not reach set expectations. The hypothesis was: „Colgate Maxwhite” advertising campaign lacked originality and creativity, which did not attract the attention of the audience. The hypothesis was proven only partially, because some of the campaign channels and arrangements were engaging and appealing to the audience, but other activities should be improved, making them more grandiose and unique. The research paper consists of three parts. First part covers theory, which describes marketing, advertising, advertising campaigns, different types of advertising and preceptions and attitudes of consumers. The second part is methodology, where I have outlined what methods I am going to use in order to prove my hypothesis. The last, third part is researching , where I have presented, summarised findings and analysed research results on ‘Colgate Maxwhite’ advertising campaigning.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleColgate MaxWhite reklāmas kampaņa un auditorijas attieksme pret toen_US
dc.title.alternativeAnalysis of "Colgate MaxWhite" advertising campaign and the audience attitudesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record