Show simple item record

dc.contributor.advisorĻisicina, Lindaen_US
dc.contributor.authorLulle, Katrīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:02Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15958en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24528
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Twitter.com kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments Latvijā: satura analīze”. Darba ietvaros analizēti 10 Latvijas uzľēmumu Twitter.com profilu ieraksti laika periodā no 2009. gada decembra līdz 2010. gada februārim, kopumā 2780 ieraksti. Darba mērķis ir veikt Latvijas uzľēmumu Twitter.com profilu satura analīzi, lai noteiktu, kā Twitter.com tiek izmantots kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments. Darbā ir divas teorētiskās nodaļas par sabiedriskajām attiecībām un sociālajiem medijiem, metodoloģijas nodaļa par kontentanalīzi un daļēji strukturētajām intervijām, kā arī empīriskā daļa, kurā tiek analizēti pētījumā iegūtie dati. Galvenie secinājumi ir – Twitter.com kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments tiek izmantots divvirzienu komunikācijai, kas gan ir ļoti ierobežota, tādējādi pilnībā neaizmantojot visas Twitter.com piedāvātās iespējas. Atslēgvārdi: Twitter.com, sociālie mediji, mikroblogošana, satura analīze, sabiedriskās attiecībasen_US
dc.description.abstractTheme of this bachelor paper is „Twitter.com as a corporate public relations tool in Latvia: content analysis”. The framework of bachelor paper’s analysis is 10 Latvian company profiles in microblogging platform Twitter.com. Analysis encircles entries in the time period from December, 2009 to February, 2010, overall 2,780 entries. The goal of this paper is to carry out content analysis of tweets posted in Twitter.com profile’s of Latvian companies in order to identify the way how Twitter.com is used as a public relations tool. Bachelor paper is built on two theoretical chapters about public relations and social media, methodology chapter about content analysis and semi-structured interviews and the empirical chapter with description of Twitter.com in Latvia and analysis of research results. A main conclusion is that Twitter.com as corporate public relations tool is used to perform two-way communication model with publics, but in limited way without using all provided potentialities. Keywords: Twitter.com, social media, microblogging, content analysis, public relationsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTwitter.com kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments Latvijā: satura analīzeen_US
dc.title.alternativeTwitter.com as a corporate public relations tool in Latvia: content analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record