Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorJermaka, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:06Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:06Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18548en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24552
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas sieviešu žurnālu (Santa un Cosmopolitan) producētās vēlmes un to atbilstība auditorijas pieprasījumam”. Pētījuma galvenā problēma - sieviešu žurnāli savai mērķauditorijai piedāvā dažāda satura rakstus, kuri rosina cilvēkus aizdomāties par konkrētām tēmām un radot auditorijai jaunas vēlmes. Bakalaura darba teorētiskajā daļā aplūkota teorija par vēlmēm un to iedalījumu, kā arī teorija par sieviešu žurnāliem un to ietekmi uz auditoriju. Teorijas daļā minēti vairāki pētījumi par sieviešu žurnāliem, to atspoguļoto saturu un ietekmi uz auditoriju. Empīriskajā daļa sastāv no divām pētniecības metodēm – kontentanalīzes un aptauja. Izmantojot kvantitatīvo kontentanalīzi, tiek analizēti Latvijas sieviešu žurnāli Santa un Cosmopolitan. Ar analīzes palīdzību tiek pētīts, kādas vēlmes pauž rakstu virsraksti, kuri publicēti uz žurnāla vāka. Lai noteiktu šo žurnālu auditorijas vēlmes, tiek pielietota vēl viena kvantitatīvā pētniecības metode – anketēšana. Kopumā Latvijas sieviešu žurnāli producē vēlmes, kuras ir atbilstošas viņu auditorijas interesēm. Atslēgvārdi: vēlmes, sieviešu žurnāli, sieviešu vēlmes, kontentanalīze, aptauja, Santa, Cosmopolitanen_US
dc.description.abstractThe topic of paper is „Produced desires in Latvian women`s magazines (Santa and Cosmopolitan) and their compliance with the audience`s demands”. Research main problem – women’s magazines offer a different kind articles to their audience, which arouse people to think about specific themes and creating a new audience desires. In paper theoretical part are discussed the theory of desire and their classification, as well as the theory of women’s magazines and their impact on the audience. Theory also views a several studies of women’s magazines about their content and impact on the audience. Empirical parts consist of research methods – content analyses and survey. With content analyze are studied Latvian women magazines Santa and Cosmopolitan. There are analyzed these magazines covers to point out the main desires which are produced by cover topics. To determine these magazines audience desires, is used another method – survey. Summarizing, the Latvian women's magazines produce desires that are appropriate to their audience. Keywords: desires, woman’s magazines, woman’s desires, content analyze, survey, Santa, Cosmopolitanen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas sieviešu žurnālos (Santa un Cosmopolitan) producētās vēlmes un to atbilstība auditorijas pieprasījumamen_US
dc.title.alternativeProduced desires in Latvian women`s magazines (Santa and Cosmopolitan) and their compliance with the audience`s demandsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record