Show simple item record

dc.contributor.advisorApine, Evijaen_US
dc.contributor.authorDegterjova, Ellaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:08Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:08Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20669en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24562
dc.description.abstractIzvēlētā diplomdarba tēma ir „Bērnu ar uzvedības traucējumiem problēmu risinājums bērnu namā”. Izvirzītais diplomdarba mērķis ir pētīt uzvedības traucējumu problēmu risināšanas veidus ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijās dzīvojošiem bērniem ar uzvedības traucējumiem. Diplomdarbs sastāv no četrām darba nodaļām. Pirmajā nodaļā ir teorētiski analizēti bērnu uzvedības traucējumu veidi un bērnu uzvedības traucējumu jēdziens. Otrajā nodaļā autore analizē bērnu uzvedības traucējumu attīstības cēloņus un problēmas iespējamas sekas. Trešajā nodaļā ir analizēti dažādi bērnu uzvedības traucējumu problēmu risināšanas veidi piemēram: psihoterapeitiskās metodes, stacionārā ārstēšana, ģimenes terapija. Ceturtā nodaļa sastāv no empīriskā pētījuma, kurā tiek noskaidroti bērnu uzvedības traucējumu problēmu risināšanas veidi bērnu namos un citās institūcijās Kurzemes reģionā. Balstoties uz iegūtajiem pētījuma rezultātiem, autore secina, ka bērnu uzvedības traucējumu nozīmīgākās pazīmes ir regulāritāte un pastāvība. Bērniem ar uzvedības traucējumiem bieži vien ir raksturīga agresivitāte. Visbiežāk uzvedības traucējumu attīstību ietekmē ģimenes problēmas un sociālais konteksts, retāk bioloģiskie un ģenētiskie faktori. Aktuālakie bērnu uzvedības traucējumu problēmu risināšanas veidi ir bērnu psihoterapija, ģimenes terapija un stacionārā ārstēšana. ATSLĒGVĀRDI Bērnu uzvedības traucējumi, problēmu risinājums, terapija, intervija , institūcijas. ATSLĒGVĀRDI Bērnu uzvedības traucējumi, problēmu risinājums, terapija, intervija , institūcijas.en_US
dc.description.abstractThe title of diploma thesis is „ Childrens’s with conduct disorders problem solving in children homes”. Diploma thesis aim is to research children’s conduct disorder problem solving ways in children homes. Diploma thesis consists of four parts. In the first part of diploma thesis are theoretically described children’s conduct disorder types and the concept of conduct disorders. Second part consists of the reasons, which influence children’s conduct disorders development and consequences of problem. The third section describes analysis of different types of child conduct disorder problem-solving, for example psychotherapeutic methods, family therapy, inpatient treatment.The fourths section consists of empirical research which describes a children’s conduct disorder problem-solving in orphanage and others institutions in region Kurzeme. The author of diploma thesis concludes based on the results of empirical research that the children’s conduct disorders significant symptoms are regularity and permanence. Children with conduct disorders often characterized by aggressive behavior. The most common conduct disorder development affecting of family problems and social context, less of biological and genetic factors. The most actual children’s conduct disorder problem- solving types is child psychotherapy, family therapy and inpatient treatment. KEY WORDS Children’s conduct disorder, problem-solving, therapy, interview, institution.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSociālā politika un sociālā darba organizācijaen_US
dc.titleBērnu ar uzvedības traucējumiem problēmu risinājums bērnu namāen_US
dc.title.alternativeChildren's with conduct disorders problem solving in children homesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record