Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorHelmane, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:14Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:14Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25417en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24604
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Sabiedrisko attiecību stratēģiskās plānošanas kompetence tiešās valsts pārvaldes iestāžu komunikācijas struktūrvienībās (2006-2007)”, un tā tika izvēlēta, jo Latvijā līdz šim nav pētīta sabiedrisko attiecību stratēģiskā plānošana un tai nepieciešamās zināšanas un prasmes. Maģistra darba mērķis ir sniegt ieskatu sabiedrisko attiecību stratēģiskajā plānošanā Latvijas tiešās valsts pārvaldes iestādēs un noskaidrot šo iestāžu komunikācijas struktūrvienību vispārējo kompetenci attiecībā uz sabiedrisko attiecību stratēģisko plānošanu. Lai to īstenotu, četrās darba nodaļās autore izstrādājusi sabiedrisko attiecību stratēģiskās plānošanas un tai nepieciešamo zināšanu un prasmju teorētisko ietvaru, noskaidrojusi, vai un cik plašas zināšanas un pieredzē apgūtas prasmes stratēģiskajā plānošanā piemīt tiešās valsts pārvaldes iestāžu komunikācijas struktūrvienību personālam, kā arī apzinājusi, cik lielu vadības atbalstu šīs struktūrvienības bauda, lai esošās prasmes varētu izmantot. Atslēgvārdi: kompetence, sabiedriskās attiecības, stratēģiskā plānošana, valsts pārvalde.en_US
dc.description.abstractTheme of master is „Public relations strategic planning competence in communication units of the direct state administration institutions (2006-2007)”, and it was chosen because since now public relations strategic planning and necessary knowledge and skills have not been investigated in Latvia. The aim of the master is to provide insight about public relations strategic planning in direct state administration institutions and to establish their general competence concerning public relations strategic planning. To realize this aim, in four chapters author has worked out theoretical framework for public relations strategic planning and necessary knowledge and skills, provided general overview about the knowledge and practical skills in communication units of the direct state administration institutions, as well as found out what kind of support enjoy communication units from the management to use the existing skills. Key words: competence, public relations, strategic planning, state administrationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko attiecību stratēģiskās plānošanas kompetence tiešās valsts pārvaldes iestāžu komunikācijas struktūrvienībās (2006-2007)en_US
dc.title.alternativePublic relations strategic planning competence in communication units of the direct state administration institutions (2006-2007)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record