Mobilo sakaru operatora "Bite" tēls sociālo tīklu vietnē Facebook un mikroemuāra vietnē Twitter
Author
Freibergs, Rūdolfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Mobilo sakaru operatora „Bite” tēls sociālo tīklu vietnē Facebook un mikroemuāra vietnē Twitter” mērķis ir noskaidrot kādu tēlu ir izveidojusi „Bite” sociālo tīklu vietnēs Facebook un Twitter. Pētījuma problēma ir „Bite” tēls, tā tendences sociālo tīklu vietnēs Facebook, Twitter un sabiedrības vidū.Darbu sastāda teorētiskā, metodoloģiskā un pētnieciskā daļa Teorētiskajā daļā skaidrots sociālo tīklu vietņu jēdziens, iedalījums, to loma uzņēmuma komunikācijā, kā arī tēla jēdziens. Metodoloģijā aplūkota kontentanalīze, semantiskais diferenciālis un aptauja. Savukārt, pētnieciskajā daļā ietverta „Bite” veikto ierakstu un komentāru analīze, rezultāti un secinājumi.Pētījuma rezultāti liecina, ka mobilo sakaru operatora „Bite” tēls sociālo tīklu vietnēs Facebook, Twitter un sabiedrības vidū ir vairāk pozitīvs, draudzīgs, ar dažiem negatīviem aspektiem.Atslēgvārdi – sociālo tīklu vietnes, Facebook, Twitter, tēls, „Bite” The aim of the bachelor paper „The image of the mobile operator "Bite" in social network sites Facebook, Twitter” is to define the image of „Bite” in the social network site Facebook,Twitter. The problem of the research is image of mobile operator „Bite” and its tendency in the social network sites Facebook,Twitter and society.In the paper there are theoretical, methodological and research, analytical part. In the theoretical part of bachelor paper are explained concept and types of social network sites and role in company communication, concept of image and image theory of Klaus Merten. In the methodological part are presented theory of contentanalysis, survey and semantic differential. The research and analytical part includes analyses of published materials, results and conclusions.
Results of the research show, that the image of „Bite” in the social
network sites Facebook, Twitter and society is mostly friendly. Key words – social network sites, Facebook, Twitter, image, „Bite”