Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorFreibergs, Rūdolfsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:17Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:17Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29094en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24630
dc.description.abstractBakalaura darba „Mobilo sakaru operatora „Bite” tēls sociālo tīklu vietnē Facebook un mikroemuāra vietnē Twitter” mērķis ir noskaidrot kādu tēlu ir izveidojusi „Bite” sociālo tīklu vietnēs Facebook un Twitter. Pētījuma problēma ir „Bite” tēls, tā tendences sociālo tīklu vietnēs Facebook, Twitter un sabiedrības vidū.Darbu sastāda teorētiskā, metodoloģiskā un pētnieciskā daļa Teorētiskajā daļā skaidrots sociālo tīklu vietņu jēdziens, iedalījums, to loma uzņēmuma komunikācijā, kā arī tēla jēdziens. Metodoloģijā aplūkota kontentanalīze, semantiskais diferenciālis un aptauja. Savukārt, pētnieciskajā daļā ietverta „Bite” veikto ierakstu un komentāru analīze, rezultāti un secinājumi.Pētījuma rezultāti liecina, ka mobilo sakaru operatora „Bite” tēls sociālo tīklu vietnēs Facebook, Twitter un sabiedrības vidū ir vairāk pozitīvs, draudzīgs, ar dažiem negatīviem aspektiem.Atslēgvārdi – sociālo tīklu vietnes, Facebook, Twitter, tēls, „Bite”en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor paper „The image of the mobile operator "Bite" in social network sites Facebook, Twitter” is to define the image of „Bite” in the social network site Facebook,Twitter. The problem of the research is image of mobile operator „Bite” and its tendency in the social network sites Facebook,Twitter and society.In the paper there are theoretical, methodological and research, analytical part. In the theoretical part of bachelor paper are explained concept and types of social network sites and role in company communication, concept of image and image theory of Klaus Merten. In the methodological part are presented theory of contentanalysis, survey and semantic differential. The research and analytical part includes analyses of published materials, results and conclusions. Results of the research show, that the image of „Bite” in the social network sites Facebook, Twitter and society is mostly friendly. Key words – social network sites, Facebook, Twitter, image, „Bite”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMobilo sakaru operatora "Bite" tēls sociālo tīklu vietnē Facebook un mikroemuāra vietnē Twitteren_US
dc.title.alternativeThe image of the mobile operator "Bite" in social network site Facebook and microblog site Twitteren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record