• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kompozicionālo aspektu nozīme Latvijas komercbanku reklāmās laikrakstā „Diena” (1995.-2005.)

Thumbnail
Открыть
309-30393-Leskavnieks_Uvis_Komu020028.pdf (1.371Mb)
Автор
Leskavnieks, Uvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Дата
2006
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba "Kompozicionālo aspektu nozīme Latvijas komercbanku reklāmās laikrakstā Diena (1995—2005)" autors ir Uvis Leskavnieks, LU Sociālo zinātņu fakultātes bakalaura programmas 4. kursa Komunikāciju studiju nodaļas students. Empīriskā, vēsturiski salīdzinošā pētījumā iztirzāta vizuālās komunikācijas problemātika, iegūto datu analīzē izmantojot kvantitatīvu pieeju. Darba apjoms — 60 lpp, valoda — latviešu. Darbā iekļautas ilustrācijas, grafiki un tabulas. Pielikumā, bez daļas no pētījumā analizētajām reklāmu reprodukcijām, ievietots arī detalizēts pārskats par kontentanalīzes kategorijām un analīzē iegūtajiem datiem.
 
The author of the bachelor paper "The Significance of Compositional Aspects in Newspaper Ads of Latvian Commercial Banks in the Newspaper Diena (1995-2005)" is Uvis Leskavnieks, 4th year student of Communication studies department in the Faculty of Social Sciences, University of Latvia. In this empirical, historically comparative research the problems of visual communication are discussed by using quantitative approach. The size of the paper is 60 pages, and it is written in Latvian. Illustrations, graphs and tables are provided as well. Parallel to reproductions of ads that were analysed in the research paper, detailed account of categories of content analysis as well as obtained data.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24649
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV