Vizuālās komunikācijas līdzekļi krīžu risināšanā
Author
Kravinskis, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Runcis, Andris
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Vizuālās komunikācijas līdzekļi krīžu risināšanā” mērķi ir ar integrētas pieejas vizuālās komunikācijas efektivitātes novērtējumam politiskajā komunikācijas palīdzību analizēt pēdējā laika smagāko krīzi – 2007. – 2009. gada globālo finansu krīzi. Teorētiskās literatūras izpēte vizuālās komunikācijas un politiskās komunikācijas laukā ir nākamais darba mērķis. Kā svarīgs uzdevums minams viena no efektīvākajiem vizuālās komunikācijas līdzekļiem – fotogrāfijas pielietojumu, iespējas un ierobežojumus.
Darbā figurē vairāki problēmjautājumi – vai vizuālās komunikācijas līdzekļi ir efektīvi politiskajā komunikācijā? Kādas ir vizuālās komunikācijas līdzekļu iespējas ietekmēt politiskās komunikācijas norisi?
Pētnieciskā darba hipotēze: vizuālās komunikācijas līdzekļi ir efektīvi krīžu risināšanai politiskās komunikācijas ietvaros. Darba gaitā šī hipotēze guva apstiprinājumu. The main goals of the study „Visual communication in dealing with crisis” are by using an integrated approach towards analysis of efficiency of visual communication within the field of political communication during a recent crisis – the 2007 – 2009 global financial crisis. As another goal of the study is a thorough analysis of theoretical works within the fields of visual and political communication. An important task is the use of options and limits of photographical technique as one of the most prominent resources visual communication possesses.
There are certain issues though that should be dealt with – are the resources of visual communication effective in the field of political communication? What are the possibilities of visual communication resources to influence the process of political communication?
The hypothesis of this study is as follows: visual communication resources are effective in dealing with political crisis within the field of political communication. The study proves that the resources are in fact effective.