Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorUpeniece, Sabīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:22Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34082en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24671
dc.description.abstractTēma – Jauno sabiedrisko attiecību speciālistu spēja iekļauties darba tirgū. Darba devēju un LU, RSU, BAT, ViA absolventu viedokļu salīdzinājums. Mērķis - ir noskaidrot, kāda ir sabiedrisko attiecību speciālistu spēja iekļauties darba tirgū, kādi ir šo spēju ietekmējošie faktori un ar kādām grūtībām/problēmām saskaras jaunie sabiedrisko attiecību speciālisti piesakoties darbā. Bakalaura darba ietvaros izvirzītais galvenais pētnieciskais jautājums – izpētīt, kādi ir jauno sabiedrisko attiecību speciālistu spējas iekļauties darba tirgū ietekmējošie faktori. Darba izstrādē izmantotās pētniecības metodes ir intervijas un anketēšana. Teorētiskajā daļā aplūkots sabiedrisko attiecību jēdziens, sabiedrisko attiecību darbības principi, sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi, zināšanas un prasmes sabiedriskajās attiecības, darba tirgus Latvijā. Atslēgvārdi: sabiedrisko attiecību speciālists, zināšanas, prasmes, darba tirgus.en_US
dc.description.abstractBachelor - The ability of the new public relations specialists to integrate into the labor market. Comparison of the views of employers and graduates of LU, RSU, BAT, ViA. The aim of bachelor is to find out what is the ability of the new public relations specialists to integrate into the labor market, what are the factors affecting the ability and the difficulties that the new public relations specialists are facing when applying for a job. The main issue is to study what are the influencing factors for the new public relations specialists ability to integrate into the labor market. Research methods used in the bachelors study are interviews and questionnaires. Theoretical part of the bachelor examines the concept of interpretation of public relations, public relations working principles, public relations specialist responsibilities, knowledge and skills in public relations and labor market of Latvia. Keywords: public relations specialists, knowledge, skills, labor market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleJauno sabiedrisko attiecību speciālistu spēja iekļauties darba tirgū. Darba devēju un LU, RSU, BAT, ViA absolventu viedokļu salīdzinājumsen_US
dc.title.alternativeThe ability of the new public relations specialists to integrate into the labor market. Comparison of the views of employers and graduates of LU, RSU, BAT, ViAen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию