• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Apdrošināšanas kompānijas "Gjensidige Baltic" zīmola atpazīstamība Latvijas iedzīvotāju vidū

Thumbnail
Öffnen
309-34684-Gierkena_Elza_eg08142.pdf (928.7Kb)
Autor
Gierkena, Elza
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pētījuma mērķis bija noskaidrot apdrošināšanas kompānijas "Gjensidige Baltic" zīmola atpazīstamību Latvijas iedzīvotāju vidū. Analizējot pētījuma rezultātus, secināts, ka salīdzinoši liels skaits cilvēku atpazīst šo zīmolu, tomēr tie neatceras šī zīmola reklāmas, zīmols nerada ar sevi spēcīgas asociācijas, un cilvēkiem nav saprotams tā nosaukums un nozīme. Latvijā šis zīmols iepriekš darbojās kā "Parekss apdrošināšanas kompānija", bet nu jau sešus gadus tas darbojas kā "Gjensidige Baltic". Šo gadu laikā zīmols ir mainījies, saskaroties gan ar aizspriedumiem sava agrākā nosaukuma dēļ, gan ar cilvēku neizpratni par to, kā zīmola jauno nosaukumu iespējams izrunāt. Darba rezultātā ir izveidoti, apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti, kā arī izveidoti priekšlikumi zīmola atpazīstamības veicināšanai. Atslēgvārdi: Gjensidige Baltic, zīmols, apdrošināšana, atpazīstamība, atpazīstamības veicināšana, patērētāji.
 
The aim of this research was to determine Insurance company’s "Gjensidige Baltic" brand awareness among the Latvian population. While analyzing the results of the research it was discovered that majority of people recognize the brand, however people do not recall any advertisements, the brand is not creating any strong associations and people do not understand the meaning of the brand name. Before the brand in Latvian market was known as "Parekss insurance company", but for six years it is working as "Gjensidige Baltic". During these six years the brand has changed, facing prejudice against long tittle as well as misunderstanding of the pronunciation. As a result of this research the results were gathered and analysed, and suggestions for the brand awareness improvement where made. Key words: Gjensidige Baltic, brand, awareness, insurance, improvement of awareness, consumers
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24679
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV