Latvijas vides aizsardzības reklāmu vizuāli semiotiskā analīze (2000–2012)
Автор
Miglāne, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījums tika veikts par- Latvijas vides aizsardzības reklāmu vizuāli semiotiskā analīze (2000-2012).
Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kura sevī ietver; Reklāmas definīcijas, reklāmas pamatfunkcijas, reklāmas psiholoģija semiotikā, vides aizsardzības problemātiku Latvijā un reklāmu pielietojums tajā. Kā arī par vides komunikāciju, vides aizsardzības problemātiku medijos un sociālās reklāmas.
Metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas izmantotās pētniecības metodes: semiotiskā reklāmu analīze, kontentanalīze un fokusa grupa. Pētnieciskajā daļā šīs visas metodes tiek pielietotas un beigās tiek veikti secinājumi un aprakstīti iegūtie rezultāti. Study was made about the- Visual semiotic analysis of Latvian environment advertising (2000-2012).
The paper consists of the theoretical part, which includes the definitions of the advertisements, the basic functions of the advertisements, the psychology of the advertisements in semiotics, the problem of the environmental protection in Latvia and the use of advertisements in it.
The methodological part consists of the description on the explorative methods, analysis of the semiotic advertisements, content analysis and the group of focal used in the paper. There has been made conclusions on the results of the analysis at the end of the paper.