• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "Stendera Ziepju Fabrika" mārketinga komunikācijas aktivitātes 2006.gadā

Thumbnail
Открыть
309-36254-Janke_Evija_komu030047.pdf (643.5Kb)
Автор
Janke, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs „Stendera Ziepju Fabrika” mārketinga komunikācijas aktivitātes 2006. gadā” sastāv no ievada, teorētiskās un empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem un 3 pielikumiem. Darba mērķis bija noskaidrot, kāds ir „Stendera Ziepju Fabrikas” ieviesto klienta karšu darbības princips un kā tas ietekmē klientu lojalitāti. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts mārketinga jēdziens, kā arī aprakstīta darba metodoloģija. Empīriskajā daļā tiek sniegts SIA „Stendera Ziepju Fabrika” darbības raksturojums, aprakstītas uzņēmuma mārketinga aktivitātes, izklāstīta pētījuma gaita, kā arī analizēti iegūtie dati. Nozīmīgākie secinājumi, kas radās pētījuma gaitā par „Stendera Ziepju Fabrikas” klienta karšu sistēmu: 1.Pārāk sarežģītais iegūšanas mehānisms; 2.Kartes tehniskais risinājums ir ļoti nepraktisks mūsdienu cilvēkam; 3.Klienta kartes īpašnieku salīdzinoši nelielās priekšrocības. Darba nobeigumā izvirzīti priekšlikumi klienta karšu sistēmas uzlabošanai.
 
The diploma work „Stendera Ziepju Fabrika’s marketing comunication activities in 2006” includes introduction part, theoretical and empirical parts, conclusions, propositions and three attachments. The goal of the diploma work was to research „Stendera Ziepju Fabrika” client card’s workings and how it affects client’s loyalty. In the theoretical part there are considered marketing concept and described the work’s methodology. In the empirical part there are described general information about enterprise and its marketing strategy, the main attention turned to client cards. There are also expounded research process and analysed the data. Major conclusions after „Stendera Ziepju Fabrika” client cards’ sistem research are: 1.There are too difficult card getting system; 2.Card has very unsuccessful technical solution; 3.There are too few client cards’ benefits. Major propositions are written at the end of work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24692
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV