Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDreijere, Vitaen_US
dc.contributor.authorFridrihsone, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:26Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:26Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other37925en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24703
dc.description.abstractMūsdienu demokrātijās politiskā komunikācija ir kļuvusi par politiskā procesa integrālu sastāvdaļu. Tā dēvētajās pārejas tipa jeb jaunajās demokrātijās, pie kurām pieder Latvija politiskā komunikācija attīstās vienlaikus ar politisko sistēmu. Lai novērtētu Latvijā pastāvošo vēlēšanu politiskās komunikācijas tendenču attīstību, šajā bakalaura darbā ar kontentanalīzes metodi analizēts vēlēšanu kampaņu pirms 7., 8., 9. un 10. Saeimas vēlēšanām atspoguļojums latviešu valodā iznākošajos dienas laikrakstos, kā arī intervēti četri priekšvēlēšanu kampaņu vadītāji. Bakalaura darba galvenais secinājums ir, ka priekšvēlēšanu politiskajai komunikācijai Latvijā raksturīgs augsts personalizācijas līmenis. Atslēgvārdi: politiskā komunikācija, politiskais mārketings, amerikanizācija, personalizācija, vēlēšanu kampaņa, politiskās komunikācijas profesionalizācijaen_US
dc.description.abstractIn nowadays democracies political communication has become an integral part of the political process. In so called new democracies where Latvia belongs to political communication develops hand in hand with the political system. In order to evaluate development of the existing political communication trends in Latvia in these BA theses by content analysis are analyzed election campaigns before 7–10 Saeima (parliaments) of the Republic of Latvia as reflected in the Latvian daily newspapers. Additionally four election campaign chief executives are interviewed. The main conclusion of these BA theses is that political communication during the election campaigns in Latvia are characterized by high level of personalization. Key words: political communication, political marketing, Americanization, personalization, election campaign, professionalization of political communicationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePolitiskās komunikācijas attīstības tendences: parlamenta vēlēšanu kampaņas atspoguļojums Latvijas dienas presē (1998-2010)en_US
dc.title.alternativeTrends of Political Communication: Parliament Election Campaigns in Latvian Daily Newspapers (1998-2010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige