• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vērtību arhetipu izmantojums Rīgas vides reklāmu saturā 2012. gadā

Thumbnail
Открыть
309-38648-Zilberte_Astra_az09083.pdf (8.124Mb)
Автор
Zilberte, Astra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs „Vērtību arhetipu izmantojums Rīgas vides reklāmu saturā 2012. gadā” ir pētījums, kura mērķis ir noskaidrot, vai Rīgas vides reklāmās izmantotie arhetipi bijuši efektīvi. Darba mērķis ir gūt skaidrojumu, kādas arhetipu formas tiek izmantotas Rīgas vides reklāmu saturā 2012.gadā, caur kādiem apstākļiem arhetipi tiek atpazīti un kā tie korelē ar sabiedrību. Bakalaura darba teorētiskā daļa balstīta uz Karla Gustava Junga bezapziņas konceptu un arhetipu teoriju, kā arī uz M.Markas un K.Pīrsones izstrādāto reklāmas arhetipu sistēmu un klasifikāciju. Tāpat darbā apskatīta arī vides reklāmu teorija. Darba empīriskajā daļā, izmantojot kvalitatīvo kontentanalīzi, tiek apskatītas Rīgas pilsētas vides reklāmas 2012.gadā un ar anketēšanu atklāts, kā sabiedrība izprot un atpazīst arhetipus vides reklāmās. Darba gaitā tiek realizēti izvirzītie uzdevumi, sasniegts darba mērķis. Atslēgvārdi: Arhetips, Rīgas vides reklāma, bezapziņa, kvalitatīvā kontentanalīze, anketēšana.
 
Bachelor thesis „The usage of the value of archetypes in Riga's environmental advertising content in 2012” is a study which aims to determine whether the archetypes used in Riga’s environmental advertising has been effective. The goal is to obtain an explanation of the archetype forms which are used in the environmental advertising content in 2012, through which conditions archetypes are recognized and how they correlate with the public. The theoretical part of the thesis is based on Carl Gustav Jung’s concept of unconsciousness and theory of archetypes as well as M. Mark’s and C. Pearson’s developed system and qualification of archetypes. Empirical part of the work examines Riga city’s environmental advertisements in 2012 using qualitative content analysis. And with questionnaire it is revealed how the society understands and recognizes the archetypes in environmental advertisements. During the study the raised tasks are realized and the aim of the work completed. Keywords: Archetype, Riga’s environmental advertisement, unconsciousness, qualitative content analysis, questionnaire.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24709
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV