• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu regulatīvie aspekti žurnālā "Ievas Veselība" (2008 - 2011)

Thumbnail
Öffnen
309-38900-Ieklava_Kristine_ki09040.pdf (1.838Mb)
Autor
Iekļava, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lasmane, Skaidrīte
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu regulatīvie aspekti žurnālā “Ievas Veselība” (2008 - 2011)”. Darba mērķis ir salīdzināt uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmas regulāciju un auditorijas attieksmi. Darbā izvirzītais problēmjautājums – vai uztura bagātinātāju reklāmu līdzība medikamentu reklāmām nemaldina patērētājus? Darbs tiek strukturēts trīs daļās – teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Teorijas daļā tiek aplūkota reklāmas juridiskā un ētiskā regulācija, specifiskās reklāmas uzraudzība un reklāmu izplatīšana. Metodoloģijas daļā raksturotas pētniecības metodes –kvantitatīvā kontenatanlīze, aptauja un daļēji strukturētā intervija. Empīrijas daļā apkopoti un analizēti iegūtie dati. Iegūtie darba rezultāti liecina par to, ka pastāv līdzība starp uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu, kā dēļ auditorijai ir grūtības atpazīt reklamēto produktu. Atslēgvārdi: uztura bagātinātājs, medikaments, reklāma, reklāmu regulācija, ētika, žurnāls “Ievas Veselība”
 
The theme of the Bachelor’s paper is “The regulatory aspects of dietary supplements and medicine advertisements in the magazine “Ievas Veselība” (2008 – 2011)”. The main objective of the paper is to compare dietary supplements and medicine advertisements regulatory and auditoriums attitude. The raised problem question is – does dietary supplement advertisements similarity to medicine mislead consumers? Work has been structured in three parts – theoretical, methodical and empirical part. The theoretical part deals with the promotion of legal and ethical regulation, specific promotional distribution and supervision. In methodological part described research methods – quantitative content analysis, survey and semi-structured interview. Empirical part has compiled and analyzed data. The achieved results show that there is a similarity between dietary supplements and medicament advertisement; therefore it is difficult for the audience to recognize the advertised product. Key words: dietary supplement, medicine, advertising, advertising regulation, ethics, the magazine “Ievas Veselība”
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24717
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV