Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorIekļava, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:28Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38900en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24717
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu regulatīvie aspekti žurnālā “Ievas Veselība” (2008 - 2011)”. Darba mērķis ir salīdzināt uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmas regulāciju un auditorijas attieksmi. Darbā izvirzītais problēmjautājums – vai uztura bagātinātāju reklāmu līdzība medikamentu reklāmām nemaldina patērētājus? Darbs tiek strukturēts trīs daļās – teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Teorijas daļā tiek aplūkota reklāmas juridiskā un ētiskā regulācija, specifiskās reklāmas uzraudzība un reklāmu izplatīšana. Metodoloģijas daļā raksturotas pētniecības metodes –kvantitatīvā kontenatanlīze, aptauja un daļēji strukturētā intervija. Empīrijas daļā apkopoti un analizēti iegūtie dati. Iegūtie darba rezultāti liecina par to, ka pastāv līdzība starp uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu, kā dēļ auditorijai ir grūtības atpazīt reklamēto produktu. Atslēgvārdi: uztura bagātinātājs, medikaments, reklāma, reklāmu regulācija, ētika, žurnāls “Ievas Veselība”en_US
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor’s paper is “The regulatory aspects of dietary supplements and medicine advertisements in the magazine “Ievas Veselība” (2008 – 2011)”. The main objective of the paper is to compare dietary supplements and medicine advertisements regulatory and auditoriums attitude. The raised problem question is – does dietary supplement advertisements similarity to medicine mislead consumers? Work has been structured in three parts – theoretical, methodical and empirical part. The theoretical part deals with the promotion of legal and ethical regulation, specific promotional distribution and supervision. In methodological part described research methods – quantitative content analysis, survey and semi-structured interview. Empirical part has compiled and analyzed data. The achieved results show that there is a similarity between dietary supplements and medicament advertisement; therefore it is difficult for the audience to recognize the advertised product. Key words: dietary supplement, medicine, advertising, advertising regulation, ethics, the magazine “Ievas Veselība”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu regulatīvie aspekti žurnālā "Ievas Veselība" (2008 - 2011)en_US
dc.title.alternativeThe regulatory aspects of dietary supplements and medicine advertisements in the magazine "Ievas Veselība" (2008 - 2011)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record