• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ghetto Games nozīme Grīziņkalna apkaimes identitātes veidošanā

Thumbnail
Öffnen
309-41347-Sprukulis_Kaspars_ks11127.pdf (1.846Mb)
Autor
Sprukulis, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rasnača, Līga
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbā mērķis ir noskaidrot Ghetto Games nozīmi Grīziņkalna apkaimes identitātes veidošanā. Bakalaura darba teorētiskajā daļā autors izmantoja pilsētas sociologu idejas par pilsētu kultūru un ekoloģiju, kā arī apkaimes identitātes veidošanās teorijas. Tāpat autors analizēja informāciju par Grīziņkalna vēsturi un Ghetto Games attīstību. Bakalaura darba ietvaros tika izmantotas kvantitatīvās datu iegūšanas metodes: elektroniska aptaujas anketa internetā. Pētījuma laikā tika izdarīti galvenie secinājumi, ka, pirmkārt, Ghetto Games sekmē Grīziņkalna apkaimes identitātes veidošanos. Otrkārt, jaunieši saista Grīziņkalna apkaimi ar Ghetto Games. Treškārt, Ghetto Games popularizē ielu kultūru. Atslēgvārdi: pilsētas apkaime, ielu kultūra, apkaimes identitāte, sporta kustība
 
This Bachelor’s thesis is the role of Ghetto Games in the construction of neighbourhood identity in Grīziņkalns. In the theoretical part of this study the author used the ideas of urban sociologists about urban culture and ecology, as well as the neighbourhood identity theories. The author also used information about the history of Grīziņkalns and Ghetto Games. The author used quantitative reserach methods: namely electronic questionaire on the internet. During the study, the author came to these main conclusions. First of all, Ghetto Games does contribute to the construction of neighbourhood identity in Grīziņkalns. Secondly, the youth associates Grīziņkalns with Ghetto Games. Thirdly, Ghetto Games popularizes street culture. Key words: Urban neighbourhood, street culture, neighbourhood identity, sport movement
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24743
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV