• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Seriāla "UgunsGrēks" auditorijas analīze: skatīšanās motīvi dažādās sociāldemogrāfiskajās grupās

Thumbnail
Открыть
309-43445-Kidals_Kalvis_KK11166.pdf (2.389Mb)
Автор
Kidals, Kalvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Spurava, Guna
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā ar tēmu „Seriāla "UgunsGrēks" auditorijas analīze: skatīšanās motīvi dažādās sociāldemogrāfiskajās grupās” izmantojot kvantitatīvās un kvalitatīvās pētījumu metodes tika pētīta seriāla „UgunsGrēks” auditorijas motivācija skatīties seriālu. Tika veiktas 8 padziļinātās intervijas ar auditorijas pārstāvjiem un iegūtas 246 respondentu atbildes kvantitatīvās aptaujas ietvaros. Tika analizētas atšķirības dažādās sociāldemogrāfiskajās grupās: vecums, dzimums, dzīvessvieta. Darba teorētiskajā daļā apskatīta vajadzību apmierināšanas, parasociālās interakcijas, identificēšanās, mērķu un motīvu teorijas. Izskaidrots ziepju operas un aktīvās auditorijas jēdziens. Atslēgvārdi: motīvi, mediju patērēšana, ziepju operas, televīzija, aktīvā auditorija, vajadzības.
 
In the bachelor thesis „TV series "UgunsGrēks" auditory analysis: viewing motives in different socio-demographic groups „ qualitative and quantitative research methods have been used to research methods why „UgunsGrēks” auditory started and why it is continuing to watch „UgunsGrēks” series and if viewer’s gender, age, place of residence affects those motives. 8 people have been interviewed by using in-depth interview and 246 people of „UgunsGrēks” auditory representing all ages, gender, from Riga, other cities and rural area were surveyed by using questionnaire method. Uses and gratification, parasocial interaction, identification, motive theories have been reviewed and theory about soap opera and active aditory have been descriped in bachelor thesis theoretical part. Keywords: motives, media usage, television, soap opera, active auditory, gratification
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24768
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV