Sabiedrisko attiecību instrumentu izmantošana "Medicīnas sabiedrības ARS" ārējā komunikācijā
Автор
Krastiņa, Antra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Sabiedrisko attiecību instrumentu izmantošana “Medicīnas sabiedrības ARS” ārējā komunikācijā”.
Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, identificēt biežāk izmantotos ārējās komunikācijas instrumentus “Medicīnas sabiedrībā ARS”.
Darba teorētiskā daļā aplūkotas sabiedrisko attiecību teorijas, sabiedrisko attiecību loma uzņēmumā, iekšējās un ārējās sabiedriskās attiecības, sabiedrisko attiecību instrumenti un sabiedriskajām attiecībām veselības aprūpes nozarē.
Pētījumā tiek izmantota gan kvalitatīvā, gan kvantitatīvā pētniecības metode. Pētījuma nolūkā tika veikta daļēji strukturētā intervija ar uzņēmuma mārketinga speciālisti, kā arī pacientu elektroniska aptauja, noslēgumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi.
Atslēgvārdi: sabiedriskās attiecības, sabiedrisko attiecību loma uzņēmumā, ārējā komunikācija, sabiedrisko attiecību instrumenti, sabiedriskās attiecības veselības aprūpes nozarē, “Medicīnas sabiedrība ARS”. The theme of Bachelor paper “Use of public relations tools in “ARS Medical Company” Ltd. External communications”.
The aim of the Bachelor paper, basing on theory, is to identify more often used external communication tools of “ARS Medical Company” Ltd.
In the theoretical part of the Bachelor paper there are discussed theories of public relations, tools of the public relations and public relations in the branch of the health care.
In the survey there are used both qualitative and quantitative research method. For the purpose of the research there were semi-structured interview with the company’s marketing specialist, as well as the patients survey. In the end there were conclusions and developed proposals.
Key words: public relations, the role of public relations in organization, external communication, tools of public relations, public relations in the branch of the health care, “ARS Medical Company” Ltd.