• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rīgā izvietoto vides reklāmu dizaina semiotiskā analīze 2013.gadā

Thumbnail
Öffnen
309-45763-laizans_martins_ml10104.pdf (6.419Mb)
Autor
Laizāns, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Rīgā izvietoto vides reklāmu dizaina semiotiskā analīze 2013. gadā”. Pētījuma problemātika ietver jautājumu par to, vai vides reklāmu efektivitātes noteicošais faktors ir vizuālais vēstījums. Darba mērķis bija izpētīt 2013. gada vides reklāmu vizuālo vēstījumu un noskaidrot to efektivitāti, balstoties uz anketas rezultātiem. Darba teorētiskajā daļā aplūkotas šādas tēmas: reklāmas jēdziens, reklāmu veidi, vides reklāma, semiotika, dizains reklāmā. Metodoloģijas daļā aprakstīts par izmantotajām metodēm: vizuālo semiotisko kontentanalīzi un aptauju. Atslēgvārdi: vides reklāma, semiotika, vizuālā semiotiskā kontentanalīze, efektivitāte
 
Bachelor's thesis: "Outdoor advertising design semiotic analysis Riga year 2013." The research problem includes the question of whether the effectiveness of outdoor advertising decisive factor is the visual message. The aim was to investigate the outdoor advertising visual message (2013) and to a certain their effectiveness based on the questionnaire results. Theoretical part deals with the following topics: the concept of advertising, types of advertising, environmental advertising, semiotics, design advertising. Methodologies used research methods are visual semiotic content analysis and survey. Keywords: outdoor, semiotics, visual semiotic content analysis, the effectiveness of
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24789
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV