• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Organizācijas iekšējās komunikācijas nozīme organizācijas reputācijas veidošanā. Telekomunikācijas nozares uzņēmumu piemērs

Thumbnail
View/Open
309-5576-Urbanovica_Marite_komu000044.pdf (383.5Kb)
Author
Urbanoviča, Mārīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Priedīte, Inese
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā “Organizācijas iekšējās komunikācijas nozīme organizācijas reputācijas veidošanā – telekomunikāciju nozares uzņēmumu piemērs” tiek analizēts tāds organizācijas komunikācijas veids kā iekšējā komunikācija – mērķi, uzdevumi un funkcijas, instrumenti, un iekšējās komunikācijas nozīme reputācijas veidošanā. Organizāciju komunikācija aptver visas iekšējās komunikācijas norises un visas ārējās komunikācijas norises, tāpēc svarīgi īstenot komunikāciju saskaņoti. Veidojot uzņēmuma reputāciju, nepietiekama uzmanība tiek veltīta iekšējās komunikācijas nodrošināšanai, tāpēc telekomunikāciju nozares uzņēmumu reputācija ir paaugstināma, pilnveidojot iekšējo komunikāciju uzņēmumā. Darba teorētiskais modelis (pieeja) tiek veidots uz Dītera Herbsta (Dieter Herbst), Claudijas Mast (Claudia Mast), Ansgara Cerfasa (Ansgar Zerfass), Klausa Mertena (Klaus Merten), Džeimsa Gruniga (James E. Gruning) un citu autoru atziņām. Pētījums tiek īstenots pamatojoties un vadoties pēc loģiskas empīriskā pētījuma norises gaitas sociālajās zinātnēs. Bakalaura darba izstrādes sākumposmā tika izvirzītas hipotēzes un noteikti darba uzdevumi. Lai iegūtu rezultātus, pētot telekomunikāciju nozares uzņēmumus Latvijā, tika izmantoti abi sociālajās zinātnes atzītie pētniecības līmeņi – konceptuāli teorētiskais un novērojumu empīriskais. Balstoties uz komunikācijas literatūrā iegūtajām teorētiskajām atziņām, tika izveidota teorētiskā bāze, uz kuras pamata, iegūstot pētījuma datus un tos analizējot, tika veidots pētījums par telekomunikācijas nozares uzņēmumu iekšējās komunikācijas nozīmi veidojot reputāciju. Pētījuma rezultāti un darba autores secinājumi ir izklāstīti bakalaura darba 8.nodaļā “SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI”. Darbs ir iedalīts astoņās nodaļās un 22 apakšnodaļās un papildināts ar 6 shēmām un 3 pielikumiem. Atslēgvārdi: organizācijas komunikācija, iekšējā komunikācija, reputācija, sabiedriskās attiecības, komunikācija.
 
The Bachelor of Art research paper ”Significance of an organization’s internal communication in the forming process of an organization’s reputation – an example of the company of the telecommunication industry” analyzes an aspect of the organization’s communication such as internal communication – goals, purposes, and functions, implementations, and the meaning of the internal communication in the forming process of the reputation. As the communication of an organization involves the internal and external processes of the communication, therefore it is important to make the communication as integrated process. Developing the reputation of the company, the attention on the internal communication ensuring process is not paid enough; therefore, the reputation of the company of the telecommunication industry is possible to enhance by improvement of the internal communication. The theoretical side of the research paper is based on authors like Dieter Herbst, Claudia Mast, Ansgar Zerfass, Klaus Merten, James E. Grunig et al. This study is based on and guided by the logistic empirical research process in the social science. At the beginning of the development process of the bachelor research paper was advanced the hypotheses and determined the goals. The conceptual theoretical and observational empirical were the two recognized research standards in the social sciences which were used to obtain valid results, researching the companies of the telecommunication industries in Latvia. Reposing on the theoretical conclusions in the literature of communication, the theory of the study was prepared that revealed data of the study which were analyzed, and the study about the significance of internal communication in the forming process of the reputation in the company of telecommunication industry was developed. The results and conclusions of the author’s research paper are discussed in the chapter eight named “CONCLUSIONS AND SUGGESTIONS”. The paper is divided in eight chapters and twenty two subdivisions, six schemes and three appendixes. Key words: organization’s communication, internal communication, reputation, public relations, communication.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24802
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV